Domino’s Pizza Eurasia Grup, güçlü büyüme istikrarını sürdürüyor. Türkiye’de evlere servisin öncüsü Domino’s ile 740, tek fiyatlı dijital kahve zinciri Coffy ile 152 aktif mağazaya ulaşan grup, yaklaşık 900 şubelik dev operasyonuyla Türkiye’nin 80 ilinde varlık gösteriyor. Domino’s Pizza Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Markamızla 2025 yılı itibarıyla 81 ilin tamamına ulaşacak ve ülkemizin tüm illerinde varlık gösteren tek hızlı servis restoran zinciri haline geleceğiz. Hedefimiz Türkiye’nin dört bir yanındaki mutlu anların ortağı olarak önümüzdeki 5 yılda 1.750 şubeyle hem tüketicilerimize hem istihdama hem de ülke ekonomisine katkımızı büyüterek devam ettirmek” dedi.
Hizmetlerini Domino’s, Coffy ve Homeless Chef markalarıyla yürüten Domino’s Pizza Eurasia Grup, güçlü büyüme istikrarını sürdürüyor. Türkiye’de evlere servisin öncüsü Domino’s ile 740, tek fiyatlı dijital kahve zinciri Coffy ile 152 aktif mağazaya ulaşan grup, yaklaşık 900 şubelik dev operasyonuyla Türkiye’nin 80 ilinde varlık gösteriyor. Grubun önümüzdeki 5 yıllık süreçteki hedefi, toplamda 1.750 şubeyi hizmete sokarak sektördeki rekabet avantajını korumanın yanı sıra sektördeki iş gücünü istihdamla desteklemek ve ülke ekonomisine katkılarını artırmak.
ŞUBELEŞME ATAĞI
Ülkemizde faaliyete başladığı 1996 yılı itibarıyla pizza lezzetinin kent kültürünün bir parçası haline gelmesini sağlayan ve yepyeni bir pazar yaratan Domino’s’un çatı organizasyonu Domino’s Pizza Eurasia Grup, şubeleşme atağını sürdürüyor. Domino’s, Coffy ve Homeless Chef markalarıyla Türkiye’nin dört bir yanındaki tüketicilere mükemmel hizmet kalitesiyle ulaşan ve son yıllardaki başarılı şubeleşme stratejileriyle dikkat çeken grup, yaklaşık 900 mağazalık dev operasyonuyla rekabet sahasındaki güçlü varlığın pekiştiriyor. Müşteri optimizasyonu sağlamak amacıyla sunduğu yenilikçi hizmetler, etkili pazarlama kampanyaları ve giderek geliştirdiği çevrimiçi sipariş sistemiyle performans gösterdiği tüm sektörlerdeki etkisini her geçen gün daha da geliştiren Domino’s Pizza Eurasia, bugün toplam 900’e yakın şubesi ve yaklaşık 15 bin çalışanıyla hem sektörün gelişimine hem de iş gücünü desteklemek üzere geliştirdiği projelerle istihdama can suyu oluyor.

“TÜM İLLERDE VAR OLACAĞIZ”
Domino’s Pizza Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “1996 yılında İstanbul Ulus’taki ilk Domino’s restoranında hizmet vermeye başlayan grubumuz, 28 yıllık yolculuğunu istikrarlı bir başarıyla sürdürüyor. Günde 150 pizzayla başlayan Domino’s macerasında bugün 80 ilde 740 şubemizle bir ‘lovemark’ olarak hizmet veriyoruz. Markamızla 2025 yılı itibarıyla 81 ilin tamamına ulaşacak ve ülkemizin tüm illerinde varlık gösteren tek hızlı servis restoran zinciri haline geleceğiz. 2019’da hayata geçirdiğimiz kahve markamız Coffy ile Türkiye’nin 33 ilinde ve Kıbrıs’ta toplam 152 şubeyle faaliyet gösteriyoruz, kahve sektöründe de önemli bir bilinirlik elde etmiş durumdayız. Şubat 2024’te Karaköy’de açtığımız Homeless Chef markamızla sokak lezzetlerini şehrin tam kalbinde özel bir konseptle tüketicilerimizle buluşturuyoruz.

“NİTELİKLİ İŞ GÜCÜ KAZANDIRIYORUZ”
İstihdam kanadındaki önceliğimiz faaliyet gösterdiğimiz sektörlere nitelikli iş gücü kazandırmak. 1996 yılından bu yana yalın ve ölçeklenebilir iş modeliyle verimliliğe odaklandık. Ulusal ve bölgesel çapta marka bilinirliği elde ettik. Operasyonel mükemmeliyet anlayışıyla kârlılığı yüksek bir sistem oluşturduk. Franchise sistemindeki başarı sayesinde şubeleşme noktasında sektörde rol model haline geldik. Yaklaşık 15 bin kişilik organizasyonumuzun yanı sıra açtığımız her bir şubenin ortalama 20 kişilik yeni istihdam yarattığını düşündüğümüzde ürettiğimiz katma değerin son derece önemli olduğunu söylemek yanlış olmaz. İstihdam kanadındaki önceliğimiz elbette faaliyet gösterdiğimiz sektörlere nitelikli iş gücü kazandırmak, yeni lezzet ustaları yetiştirmek ve istihdama katılım noktasında güçlük çeken sektör çalışanlarını işe alımlarla desteklemek" dedi.