İKTİSATTAN ÇIKIŞ

İktisadın insana değen tüm unsurlarını yeniçağın algısına uyarlayan ekonomist yazar Prof. Dr. Emre Alkin "İktisattan Çıkış"ta, insanlığın bu yolculuğunu bizlere yeniden anlatıyor. Emre Alkin, babası Prof. Dr. Erdoğan Alkin'in "İktisada Giriş" kitabına da "mesleki selam" gönderiyor.


İKTİSATTAN ÇIKIŞ
İktisadın insana değen tüm unsurlarını yeniçağın algısına uyarlayan ekonomist yazar Prof. Dr. Emre Alkin “İktisattan Çıkış”ta, insanlığın bu yolculuğunu bizlere yeniden anlatıyor. Emre Alkin, babası Prof. Dr. Erdoğan Alkin’in “İktisada Giriş” kitabına da “mesleki selam” gönderiyor.
Tasarımdan inovasyona, büyümeden kalkınmaya kadar birçok konuyu, bilimsel ve gündelik hayattan örneklerle anlatan “İktisattan Çıkış”, Alkin’in özgün fikirlerini hem öğrendikleri hem de tecrübeleri üzerinden paylaşıyor. Siyasetçiden iş insanına, sokaktaki vatandaştan firmadaki personele, futbolcudan sanatçıya dek herkes için çıkartılacak derslerin yer aldığı “İktisattan Çıkış”tan elde edilen tüm gelir “Mutluluğun Adresi Özel Eğitim Merkezi”ndeki çocuklara bağışlanacak.
Yazar: Prof. Dr. Emre Alkin
Yayınevi: DESTEK YAYINLARI
Yayım Tarihi: 2019-11-05
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 176


KAHRAMANIN YOLCULUĞU
Siyasi iletişimin önemli isimlerinden strateji uzmanı Necati Özkan “Kahramanın Yolculuğu”nda tarihi zaferin perde arkasını, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı’na giden yolda yaşanan tüm bilinmeyenleri anlatıyor. Özkan, Beylikdüzü Belediye Başkanlığı’na aday olduğu dönemden itibaren Ekrem İmamoğlu’nun 3 seçim kampanyasının direktörlüğünü üstleniyor. 
Özkan “Kahramanın Yolculuğu”nda, İstanbul'da bile çok az bilinen genç bir adamın, tüm Türkiye tarafından tanınarak geniş kitlelerin umudu haline gelmesini, sıfır hatayla hayata geçirilen ilham verici süreci ve İmamoğlu’nun 3 ay arayla yapılan iki seçimden galip çıkmasının tüm öyküsünü okuyucuyla paylaşıyor.
Yazar: Necati Özkan
Yayınevi: 
MEDİACAT KİTAPLARI
Yayım Tarihi: 2019-10-30
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 348


Z: BİR KUŞAĞI ANLAMAK
Evrim Kuran “Z: Bir Kuşağı Anlamak”ta Türkiye’nin bilinen ve bilinmeyen Z kuşağını, etkileyici ve akıcı bir anlatımla gözler önüne seriyor. Kuşak araştırmalarına neredeyse ömrümün yarısını adayan Kuran’ın ikinci kitabı, geniş bir alandaki titiz bir araştırmanın sonuçlarından yola çıkarak hazırlandı. 
Birbirinden çok farklı şartlarda; ama aynı küresel köyde yaşayan Z kuşağı bireylerinin gerçekleri, mücadele alanları, zenginlikleri ve giderek sevgisizleşen dünya için yaratabilecekleri farklılıklar okuyucuyla buluşuyor. Ebeveynlere, eğitimcilere, şirketlere önerilerin yanı sıra, Z kuşağının kendisine de önerilerin olduğu “Z: Bir Kuşağı Anlamak”, Türkiye’nin geleceğine ışık tutuyor.
Yazar: Evrim Kuran
Yayınevi: MUNDİ
Yayım Tarihi: 2019-11-19
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 128


İŞİN GELECEĞİ ŞİMDİ!
Geleceği öngörmek hem günlük hayatta hem de iş dünyasında kafaları en çok karıştıran konuların başında geliyor. Baby Boomers, X, Y, Z kuşağı derken, yapay zekâ destekli, genetiğine müdahale edilmiş ve şimdiki insanlardan çok daha başka beceri, beklenti ve çalışma şekilleri geliştirecek yepyeni bir kuşak doğmaya başlayacak. 
"İşin Geleceği Şimdi”de, iş dünyasını bekleyen değişimin temel basamaklarını bulacak; bu aşamada gelişen yeni kavramlar ve teknolojilerle tanışacak, büyük fikirlerin dünyasına derin bir gözlemde bulunma fırsatına ve dönüşümün yol haritasına erişeceksiniz...
Yazar: Canan Duman
Yayınevi: KANON KİTAP
Yayım Tarihi: 2019-11-15
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 216


REKLAMSIZ MARKA YARATMAK
Bu kitap; yazarı Chris Grams’in, dünyanın önde gelen açık kaynak yazılım şirketi olan Red Hat’de bir milyar dolarlık bir marka yaratmaya yardımcı olduğu 10 yıllık deneyiminden yola çıkarak yazıldı. “Reklamsız Marka Yaratmak” çıtayı dünya standartlarına koyan herkese yardımcı olacak.
Pahalı bir kampanya için yeterli paranız yoksa, mevcut pazarlama ve reklam stratejinizin değerinden şüphe ediyorsanız veya en yeni dijital medya araçlarının yüzeysel uygulamalarının ötesine geçmek istiyorsanız, doğru yere geldiniz. Eski dünyanın en iyileri, yeni dünyanın en iyileriyle buluşuyor.
Yazar: Chris Grams
Çevirmen: Damla Tanla Kurt
Yayınevi: THE KİTAP
Yayım Tarihi: 2019-10-21
Baskı Sayısı: 3. Baskı
Sayfa Sayısı: 388


MARKA OL E Mİ?
Her insan bir markadır ve pazarlamayı doğru kullanarak kendi markasını da yaratabilir. Kendi işinizin patronu, bir şirkette çalışan, öğrenci veya ev kadınıysanız; pazarlama, iletişim, reklam, markalaşma konularını “bir bilinmeyen’’ olarak görüyor; ama aslında merak ediyorsanız, doğru kitabı satın aldınız demektir. “Marka Ol E Mi?”de pazarlama ve markalaşmayla ilgili ihtiyacınız olan bilgiler var, ağır akademik terimler yok.
“Marka Ol E Mi?’’yi sıkılmadan okuyacak ve sonra “Neden ben marka olmayayım?’’ diyeceksiniz. Kitabı al ve oku e mi?
Yazar: ÖMER ŞENGÜLER
Yayınevi: MEDİACAT KİTAPLARI
Yayım Tarihi: 2019-11-01
Baskı Sayısı: 1. Baskı Sayfa Sayısı: 168


GELECEĞİN MESLEKLERİ
(...) Bu sefer değişimin hızı insan ömrü kadar değil, sadece 5-6 yıl olarak tahmin edilmektedir. “Geleceğin Meslekleri” muhtemel meslekler ve bunların arka planı hakkında aklınıza takılanları ve karanlıkta kalan noktaları aydınlatmak amacıyla hazırlandı. 
FARUK ECZACIBAŞI: ''20. yüzyılın sonuna doğru bilgi ve iletişim çağının gelişmesi ve internetin yaygınlaşması sonucunda dijital servislerin yayılmaya başlaması, alıştığımız endüstri çağının sonunun ve yeni bir dönemin geldiğini gösteriyor. En önemli iki unsur ise hız ve ağlar... Dr. Şebnem Özdemir ve Doç. Dr. Deniz Kılınç’ın incelemesi bize, dinamik bir ortamın gerektirdiği, mesleklerin yenilenmesi ve gelişmesi üstüne bir ışık yakıyor.''
Yazar: 
Deniz Kılınç, Şebnem Özdemir
Yayınevi: ABAKÜS
Yayım Tarihi: 2019-10-30
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 216


TÜRKİYE'DE İŞ HAYATI ALGISI
İnsanların her biri işbaşı yaptığı işletmeye, aidiyet duygusunu zirvede, daha zihinde programlanmış olarak başlıyor. Bir yandan firmasıyla ilgili yorumlara maruz kalan birey, diğer taraftan da rakipleriyle mücadele etmek zorunda kalıyor. 
Toplumun iş hayatı ile memur ve esnaflara, işçilerin patronlara, patronların çalışanlarına bakış açısı derken herkes, yer aldığı noktayı korumak ya da daha iyiye taşıma seçeneğini kullanmak yerine, başkalarının konumunun eleştirisini yapma hakkını buluyor kendinde. Türkiye’de sanatkâr, beyaz yakalı ve en önemlisi ağır şartlara maruz kalan mavi yakalı çalışan olmak zor...
Yazar: Cemal Şenkal
Yayınevi: GECE KİTAPLIĞI
Yayım Tarihi: 2019-11-15
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 116

Bu Makaleyi Sosyal Medyada Paylaşabilirsiniz

Yazarın 1.12.2019 00:00:00. Tarihinden Önceki Yazıları