DİJİTAL YERLİLER/YENİ NESİL EĞİTİM MODELİ

Ümit Nazlı Boyner: "Dünya 'İşimizden olur muyuz?' ile 'Nasıl yeni gelir kaynakları, yeni müşteriler oluştururuz?' soruları arasında bocalasa da yenilikçilik galip geliyor. Bu ortamda Tink, Türkiye gibi genç nüfusu olan bir ülkeye inanılmaz bir fırsat ve vizyon sunuyor..."


Ümit Nazlı Boyner: “Dünya “İşimizden olur muyuz?” ile “Nasıl yeni gelir kaynakları, yeni müşteriler oluştururuz?” soruları arasında bocalasa da yenilikçilik galip geliyor. Bu ortamda Tink, Türkiye gibi genç nüfusu olan bir ülkeye inanılmaz bir fırsat ve vizyon sunuyor. Zeynep Dereli Tink’in arkasındaki vizyonu ve yaratacağı fırsatları akıcı bir dille bizlerle paylaşıyor. Dijitalleşmenin ve yeni teknoloji kullanımının en yoğun yaşandığı perakende sektörünün ‘Baby Boomer’ bir üyesi olarak çok faydalandığımı ifade etmek istiyorum…” 
Leyla Alaton: “Dijital çağa uygun öğretim modelinde de aslolan zeka ve duygu sentezini kaybetmeden, yeni beceriler geliştirmek ve yaşam boyu öğrenmeyi teşvik edebilmesidir. "Dijital Yerliler/Yeni Nesil Eğitim Modeli” kitabının ele aldığı konular itibariyle, dijital alemde başarıyı yakalamak ve sürdürebilmek isteyenler için bir rehber ve başucu kitabı olacağına inanıyorum…” 
Yazar: Zeynep Dereli
Yayınevi: HÜMANİST KİTAP YAYINCILIK
Yayım Tarihi: 2019-11-20
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 152


MUTLULUĞU YARATMAK
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Başbakanı Ersin Tatar’ın kızı Canev Tatar, bu kez yetişkinler için hazırladığı özgün çalışmasıyla karşımıza çıktı. Bu kitap; okuru mutlu olmak, paylaşmak, korkular, ilişkiler, anda kalmak ve bir olmak üzerine, yalın ve essiz bir yolculuğa çıkarıyor. Mutluluğu yaratıp, yaşayabileceğimizi gösteriyor. Tatar daha önce “Kalbindeki Cevap” ve “Kalbindeki Cesaret” isimli kitaplarıyla çocukların sevgisini kazanmıştı.
Yazar: Canev Tatar
Yayınevi: LİBROS KİTAP
Yayım Tarihi: 2019-12-17
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 216 


FARK YARATAN SUNUMLAR
Yaptığınız bir sunum ile kariyerinizi rezil veya vezir edebilirsiniz. Bu yüzden, zor bir seçim yapmak zorunda kalabilirsiniz: • Bilindik şekilde sunum yapıp herkesi sıkmak, • Tam hâkim olmadığınız yeni şeyler deneyip büyük bir risk almak. Ama üçüncü bir seçenek daha var: Kendinizi geliştirmek. Böylece, yaklaşan sunumu kariyerinizi yükseltme veya mevcut işinizi geliştirme fırsatına dönüştürebilirsiniz. Ofis veya ofis dışındaki yaşamınızda sunumlar yapıyorsanız, bu kitapta yazanları uygulayarak iletişim gücünüzü artırabilirsiniz. Bu sayede daha etkin bir konuşmacı olabilirsiniz. Karşınızdakiler sizi çok daha net anlayabilirler. Kısaca, hayatınız daha kolay bir hale gelir.
Yazar: Alper Rozanes
Yayınevi: KURALDIŞI YAYINLARI
Yayım Tarihi: 2019-11-04
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 192

DUYGUSAL ZEKÂ VE LİDERLİK

Amerikalı psikolog ve danışman Daniel Goleman, Harvard Business Review’de yayınlanan makaleleri ile iş dünyasına duygusal zekâ kavramını soktu ve liderler için vazgeçilmez bir özellik olarak kabul edilmesini sağladı. Bu makalelerin en çok okunan ve en saygın üçü; “Lideri lider yapan nedir?” , “Odaklanmış lider” ve “Sonuç alıcı liderlik” ilk kez bu kitapta, bir arada yer alıyor. Bu üç klasik makale bize, duygusal zekâ ile odaklanma ve ölçülebilir iş sonuçları arasındaki doğrudan bağı gösteriyor. Kendi duygusal zekânızı tanımak ve geliştirmek ya da diğerlerinin duygusal zekâsını güçlendirmek istiyorsanız Goleman’ın zamana direnen araştırmaları, etkili bir lider olmanız için pratik ve kullanışlı yollar sunuyor.
Yazar: Daniel Goleman
Çevirmen: Ümit Şensoy, Levent Göktem, Melis İnan
Yayınevi: OPTİMİST YAYINLARI
Yayım Tarihi: 2019-11-04
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 160  


ANNELERİ ANLAYAN MARKA OLMAK
Esra Baykal, reklam, pazarlama ve strateji dünyasında geçirdiği 17 yıllık süreçte, farklı sosyo-ekonomik sınıflardan kadınlarla röportajlar sonrasında ortaya çıkan dört kadın profilini detaylandırıyor: Ev kadını, çalışan, çocuğu için işi bırakan ve bekar anneler. Annelerin markalardan beklentilerini anlamak için birebir gerçekleştirilen video çekimlerinin yanı sıra, anneleri hedefleyen kurum ve firmaların yöneticileriyle de yapılan görüşmeler yer veriliyor. “Anneleri Anlayan Marka Olmak”, annelere daha hızlı erişmek, marka sadakati oluşturmak, sürdürülebilir satış başarısı sağlamak isteyen markalar için vazgeçilmez bir rehber niteliğinde.
Yazar: Esra Baykal
Yayınevi: THE KİTAP
Yayım Tarihi: 2019-12-05
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 144


YATIRIMCI REHBERİ
Tasarruflar dolara, Euro'ya, Frank'a, altına, gümüşe gidiyorsa o ülkede üretim artmaz. Borç sarmalı asla bitmez. "Faiz" konusunda hassas davranan milyonlarca insanımız döviz ve altına para yatırdığı zaman yabancı ülkelere faizsiz kredi verdiklerini ne yazık ki bilmiyor. “Yatırımcı Rehberi”nde “Tasarruflarımızı doğru araçlara nasıl yatırabiliriz?” konusunda temel bilgiler var. Kitabı baştan sona okuduktan sonra birçok konuda yanlış bilgilere sahip olduğunuzu fark edeceksiniz. Son 30 yıldır tasarruflarımı sadece hisse senedi, A ve B tipi yatırım fonlarına yatırdım. Yabancı ülkelerin paralarına hiç destek olmadım.
Yazar: Ali Özdemir
Yayınevi: GECE KİTAPLIĞI
Yayım Tarihi: 2019-11-26
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 161


AKILLI İNSANLARIN MANTIKSIZ KARARLARI
Nobel ödüllü Amerikalı ekonomist Richard H. Thaler; tüm kariyerini, ekonomideki en temel faktörün insanlar, yani hata yapmaya eğilimli, öngörülebilir davranışlarda bulunan bireyler olduğu fikrini araştırarak geçirmiştir. “Akıllı İnsanların Mantıksız Kararları” bu akademik alanı biraz daha gündelik hayata indirgemeyi ve hem ekonomiyi hem de dünyayı kavrayışımızı değiştirmeyi hedeflemiş, kimi zaman şaşırtıcı kimi zaman da son derece esprili bir kitap.
Daniel Kahneman/Nobel ödüllü yazar: “Davranışsal ekonomi alanını var eden bu yaratıcı deha aynı zamanda usta bir hikâye anlatıcısı ve çok eğlenceli bir adam. Tüm bu kabiliyetler Akıllı İnsanların Mantıksız Kararları’nda bir araya toplanmış.”
Yazar: Richard H. Thaler
Çevirmen: Zafer Akın
Yayınevi: PEGASUS YAYINLARI
Yayım Tarihi: 2019-11-02
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 496


KARİZMATİK LİDERLİK
Birinci Bölüm: Liderlik Ve Liderlik Özellikleri / İkinci Bölüm: Örgütsel Vatandaşlik Davranışı / Üçüncü Bölüm: İş Tatmini: Kavramsal Çerçeve / Dördüncü Bölüm: Lider-Takipçi Etkileşimi / Beşinci Bölüm: Karizmatik Liderliğin İş Tatminine Etkisindeki Lider-Takipçi Etkileşimi İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü Üzerine Araştırma
Yazar: Yunus Vuran
Yayınevi: GAZİ KİTABEVİ
Yayım Tarihi: 2019-12-25
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Sayfa Sayısı: 268

Bu Makaleyi Sosyal Medyada Paylaşabilirsiniz

Yazarın 1.01.2020 00:00:00. Tarihinden Önceki Yazıları