TÜRKİYE'NİN EN SOSYAL 100 ŞİRKETİ

Sosyal medya; insanların fikir, bilgi, deneyim ve günlük yaşamlarını çevresiyle ve tanımadığı topluluklarla internet üzerinde paylaştığı bir mecra. Etkileşim kurmak için kullanılan etkin bir araç. İnteraktif iletişim sağlama ve tüketici iç görülerini anlama adına çok değerli bir kanal. Takipçileriyle etkin iletişim kurabilen markalar da satış dönüşümü anlamında büyük fayda sağlıyor. Türkiye'de insanlar her gün ortalama 7 saat 15 dakikasını internette geçiriyor. Bu sürenin 2 saat 46 dakikası da 52 milyon kullanıcısı bulunan sosyal medyada harcanıyor. 44 milyon kişi ağlara, mobil cihazlarla bağlanıyor. Değişen dünyada şirketlerin bu dönüşüme kayıtsız kalması, birçok fırsatı kaçırması anlamına geliyor. 82.4 milyonluk ülke nüfusumuzun %48'i, yani 39.3 milyonu ise e-ticaret müşterisi. Dolayısıyla markaların katma değer sağlamak için Youtube, Instagram, Facebook, TwItter, Snapchat ve LInkedIn gibi platformlarda aktif olmaları ve verimli çalışmalar ortaya koymaları zorunlu.


Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Life dergisinde bulabilirsiniz.




Bu Makaleyi Sosyal Medyada Paylaşabilirsiniz