KURUMSAL İLETİŞİM İLE İK'NIN ORTAK HAYÂLLERİ

Organizasyon şeması; en kısa tanımıyla "bölümlere ayırma"dır. Kurumsallaşmayı kolaylaştırır, sık aralıklarla değiştirilmemesi gerekir. Departmanların temel faaliyetlerinin birbirinden ayrılmasını sağlar; ancak sorumluların birbiriyle ilişkisini gösterir ve yönetim alanını belirler. Bir iş destek fonksiyonundan çok kurumu markalaştırmaya çalışan "Kurumsal İletişim"in son dönemde, genellikle büyük yapılarda daha sık hatta sürekli iş birliğine gittiği departman ise "İnsan Kaynakları"dır. Bu gerçekten hareketle "İnsan Kaynakları" ve "Kurumsal İletişim" birimlerinin aralarındaki ilişkiye mercek tuttuk...


Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Life dergisinde bulabilirsiniz.




Bu Makaleyi Sosyal Medyada Paylaşabilirsiniz