KAHRAMAN MARKALAR

Yeni tip koronavirüs, küresel çapta büyük bir sağlık krizine yol açtı. Bununla da kalmayıp dünya ekonomisi için büyük bir tehdit oluşturdu. Pandemi; seyahatten e-ticarete, lojistikten medyaya, perakendeden tedarik zincirine kadar birçok farklı sektörü olumsuz yönde etkiledi. Bununla birlikte, iletişim kurma biçimlerimizden iş yapış şekillerimize dek; marka, iletişim ve pazarlama dünyasında da pek çok değişikliği beraberinde getirdi. CMO'ların "müşteri sadakati" ve davranışından oluşan yoğun gündeminin yerini ise tüketicinin en temel ihtiyaçları almış durumda. İnsanlar artık "Kahraman Markalar" görmek istiyor. Şeffaf iletişim de bunun sağlamanın en önemli anahtarlarından biri. Sözün özü; Türkiye'nin önde gelen şirketlerinin pazarlama alanındaki değerli profesyonelleri, zorlu dönemdeki başarı formüllerini Busıness LIfe okurlarına anlattı...


Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Life dergisinde bulabilirsiniz.




Bu Makaleyi Sosyal Medyada Paylaşabilirsiniz