CMO'NUN 'MÜŞTERİ DENEYİMİ' PROJELERİ

Rekabetin yoğun olduğu ortamlarda yeni tüketici kazanmak ve mevcuttakileri korumak, çok daha kritik hale geldi. Pazarlama profesyonellerinin hemen hepsinin ajandasında ise halihazırdaki portföyü elde tutmak var. Çünkü insanlar, yaşatılan en ufak bir kötü tecrübede geri dönmemeye meyilli. Bunun nedeni de çok fazla seçeneklerinin olması... Beklentiler, marka algılarını yönlendiriyor ve bir organizasyonun başarısını doğrudan etkiliyor. Önemli yatırımlar ile oluşturulan vaatlerin en doğru şekilde algılanması ise ancak her etkileşim noktasında tutarlı davranılmasıyla sağlanıyor. Farklılaşmanın önemini anlayan şirketler, müşteri deneyimine ve bunun kalitesini artırmaya odaklanıyor. Peki! CMO'lar, bu noktada hangi projelere önem veriyor? Bu doğrultuda hangi geliştirmeleri yapıyor? Hizmet satın almaları ve gerçekleştirdikleri iş birlikleri neler ve bunlardan ne gibi kazanımlar sağlıyorlar?


Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Life dergisinde bulabilirsiniz.




Bu Makaleyi Sosyal Medyada Paylaşabilirsiniz