CEO'NUN DİJİTAL VE FİZİKSEL ADAPTASYONU

CEO'ların gündemlerinde üç madde var. 1- İşin sürekliliğini sağlamak ve yetenek havuzunu genişletmek. 2- Teknolojiye yatırım yapmak. 3- Şirketin kurumsal amaçlarını yeniden değerlendirmek... Onlara göre; pandemi, değişim çağrılarını hızlandırdı ve toplumsal zorluklarla mücadele etmek için iş liderlerine yeni görevler yükledi. CEO'lar, salgının hız kesmesinin ya da kontrol altına alınmasının ise kesinlikle hemen "Normale dönüş" anlamına gelmediği görüşünde birleşiyor. CovId-19'un "yeni bir gelecek tanımlama" fırsatı getirdiğini düşünüyor. CEO'ların hemen hepsi, üç kritik eylem alanı belirliyor: Sürdürülebilirlik, dijitalleşme, güvenilirlik... Elbette her alandaki dönüşümle birlikte e-ticarete yönelme, çok daha hızlı olacak. Ancak perakende başta olmak üzere, birçok farklı sektörde fiziksel mağazaların ömrünün tamamen bittiği algısı da yanlış. Çünkü "Sahada olma" durumu, bazı iş kollarında talepleri daha iyi anlayıp beklentileri karşılayabilmek için aksatılamayacak bir gereklilik. Peki! Türkiye'de "İş Dünyasına Yön Veren" CEO'ların, bu konular hakkındaki fikirleri ne? Bu zorlu süreçte dijital ve fiziksel işleri nasıl yönetiyorlar? 2021 yılında 28 gün olan "Kısa Ay" tanımlı şubat ayının getirdiği fırsatlar ve dertler neler?


Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Life dergisinde bulabilirsiniz.




Bu Makaleyi Sosyal Medyada Paylaşabilirsiniz