PAZARLAMANIN "YENİ" TRENDLERİ

Dünyanın önde gelen profesyonel danışmanlık şirketlerinden DELOITTE tarafından düzenlenen "2021 Küresel Pazarlama Trendleri" anketi, çarpıcı sonuçlar ortaya koydu. Buna göre; firmaların yüzde 70'inden fazlası, müşteriler ile kurdukları bağları dijital çözümlerle güçlendiriyor. %63'ü ise yeni tip koronavirüs salgını sonrasında teknolojiyi daha sık kullanmayı planlıyor. Üst düzey yöneticilerin %41'i, söz konusu iki platformdan daha fazla yararlanarak tüketici ihtiyaçlarının daha hızlı karşılanabileceği düşüncesinde. "2021'de hangi alanlar kritik fonksiyonlar olacak?" sorusu yöneltildiğinde de en çok "Teknoloji" ve "Pazarlama" cevaplarının verildiği görüldü. CovId-19 ile birlikte hayatımıza giren önemli kavramlardan biri de "Yeni Normal" oldu. Peki! Pazarlama dünyasının liderleri, bu zorlu süreçte stratejilerinde ne gibi yenilikler gerçekleştirdi? 2021'de özellikle odaklanacakları veya öne çıkaracakları bir alan olacak mı? Yeni dönemin trendlerine dair ipuçları, BUSINESS LIFE Şubat 2021 sayısında...


Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Life dergisinde bulabilirsiniz.




Bu Makaleyi Sosyal Medyada Paylaşabilirsiniz