İŞ DÜNYASININ YENİLİKÇİ 100'ÜYÜZ

Bir derginin 100'üncü sayısına ulaşması, kimilerine belki de çok etkileyici gelmeyebilir. Örneğin; yayınevleri, 100'üncü kitaplarını o kadar da fazla önemsemez. Ama, 100'üncü baskı, bizim açımızdan kritik bir eşik demek. Peki! Neden böyle? Çünkü üzerine titrediğimiz bu yayımı, bu denli uzun süre yaşatabilmenin ve bugünlere getirebilmenin haklı gururuna sahibiz. Bunu gizlice yaşamaktansa, onu haykırırcasına duyurmak Business Life ailesi olarak daha anlamlı. Bu övünç, aynı zamanda yolculuğumuzda bizi destekleyen herkese ve okurlarımıza ait. Değerli görüşlerini esirgemeyen kıymetli iş insanlarımıza ve tüm iş ortaklarımıza teşekkürü borç biliriz? İYİ Kİ VARSINIZ!

100’üncü bu özel sayımız, bizleri sıkça geçmişe götürdü. Kuruluşumuzun ilk dönemindeki heyecan, keyif, sıkıntı ve zorlukların hepsi de gözümüzün önünden film şeridi gibi geçip gidiyor. Ancak bunun içindir ki bugün elimizde, o deneyimleri elde etmiş bir dergiyi tutuyoruz! Business Life için her şey asıl şimdi başlıyor…

DEĞİŞİM İÇİN YENİLENDİK 
“İş Dünyasına Yön Verenler”in referans dergisi olma misyonuyla hareket eden Business Life, daha iyi, daha doyurucu, daha faydalı ve daha etkili bir yayın organı olma yolunda yatırımlarında hız kesmiyor. Algıda seçiciliği artıran tasarım değişikliğimizi, dijital dönüşüm gerçeğinden hareketle, Instagram, Twitter ve Facebook gibi sosyal medya platformlarımızdaki yenilikler izledi. Resmi internet sitemiz olan www.businesslife.com.tr’yi de teknolojik gelişmelerle uyumlu şekilde yeniden dizayn ettik.

GERİDE KALAN 99 SAYIDA NELER YOK Kİ?
9 yıl önceki ilk yayımının ardından hiç ara vermeyen “Aylık İş Hayatı & Ekonomi Dergisi” Business Life’ta, geride kalan 99 sayıda birbirinden çarpıcı ve ilginç; araştırma, röportaj, haber, analiz ve dosyalara da yer verildi.

GELENEKSELLEŞEN ‘İŞ DÜNYASINA YÖN VEREN 50 İŞ İNSANI’ LİSTESİ
“İş Dünyasına Yön Veren 50 İş İnsanı’’ araştırmamızı, “BUSINESS 500” abonemizle birlikte dünyanın en etkili iş örgütlerine, sektör oyuncularına ve onlara yakın çalışan yöneticilere de soruyoruz. “Sorumlu ve Duyarlı Liderlik” başlığını hep işliyoruz. Globalde, iki ülke ilişkilerinde, sektöründe ve Anadolu’da en çok itibar gören kıymetli iş insanlarımızın sayfalarımızdaki sayısını artırmayı ve çeşitlendirmeyi sürdüreceğiz.

PROJEKSİYONU GÜÇLÜ 50 CEO… 
Yeni çağa pencere açan başarılı CEO’ların ajandasına mercek tutuyoruz. “Türkiye’nin En Güçlü 50 CEO’su” çalışmamızda 8 yıl aradan sonra kadın CEO’ları tek işlemeye son verdik ve cinsiyet ayırt etmeyen CEO listeleri hazırladık. Artık her ay “CEO Ajanda” dosyaları yapıyoruz. İcra kurulunda kadına ve eşitliğe odaklandık. 

ARTIK ‘EŞİTLİKÇİ’ SAYILARIMIZ VAR
Her yıl mart ayında “Türkiye’ye Değer Katan 400 İş Kadını” analizimizde her alanda 50 İş kadını yer alıyordu. Yeni dönemde ise, anketlerimize katılan “BUSINESS 500” abonelerimizin oylamasıyla ve “Bir işin kadını- erkeği olmaz” mottosuyla yönümüzü “liderlik” ve “yönetimde kadın” da dahil, eşitlikçi içeriklere çevirdik.

SEKTÖRLERE FOKUSLANMAYA DEVAM
Her iş kolunun duayenleri ve yön verenleri, sektörlerinin gelişimlerini ve hedeflerini okumak istiyor. Finansta Suzan Sabancı Dinçer, turizmde Fettah Tamince, beklentileri daha yakından takip edeceğini belirtirken, Business Life okurlarını yol arkadaşı olmaya çağırıyor. Erkek modasında Süleyman Orakçıoğlu, mobilyada Davut Doğan, sigortacılıkta Nihat Kırmızı ve sağlıkta Mehmet Ali Aydınlar gibi değerli iş insanları, sorunlarla ilgileniyor ve çözüm yollarını Business Life aracılığıyla sunuyor.

DUAYENLER NEDEN BASIN DOSTU İLETİŞİM LİDERLERİYLE ÇALIŞIYOR?
İş insanlarının basınla ilişkilerinde, hassas konulara dikkati çekmekte fayda var. Bu noktada en güzel yanıtı, Yaşar Holding Onursal Başkanı Selçuk Yaşar veriyor: “Şirketinizle ilgili yazanları aydınlatınız ve yardımcı olunuz, size saygı duymalarını sağlayınız.” Dolayısıyla “Kurumsal İletişim” departmanları, bültenler ve tanıtım broşürlerinin paylaşımının dışında da haber kaynaklarına ulaşmada etkin rol üstlenmeli. Gerçekleri yansıtmada, biz de onlardan daha çok iş birliği beklentimizi yinelemek istiyoruz.

BAŞARI VE BAŞARISIZLIK YAKIN TAKİPTE
2019 çalışma takvimimizi belirlerken 5 ana kategori üzerinde yoğunlaştık. İş insanlarımızın sesi olmada; ‘Liderlik’, ‘CEO Ajanda’, ‘CFO’nun Tablosu’, ‘CMO’nun Rolü’ ve ‘İK’nın Keşfi’ başlıklarına odaklanacağız. “Başarı ve başarısızlık” izlerinin sürüldüğü özel araştırmalarımızı, röportajlarımızla zenginleştirirken, sektörlerine hâkim yazar ve muhabir kadromuzun tam not alması, bizleri ayrıca onore ediyor. “Liderin Tutkusu” kuşağımızda “İş Dışı Yaşam”dan kesitler sunuyoruz. Ve elbette, haberlerimizle de ayak uydurmamız kaçınılmaz olan “Teknoloji Çağı”… 

KARNEMİZDE ÖDEVLER VAR!
Attığımız her adımda görüşlerini çok önemsediğimiz iş insanlarımızdan yeni dönem ve “Nice 100 sayılar” kutlayabilmek için hem karnemizi aldık, hem de ödevimizi… Gelişimimize katkı sağlama düşüncesiyle eksiklerimizi not eden iş dünyamızın değerli simaları, taltif mekanizmasını çalıştırmayı da ihmal etmedi… Hepsine ayrı ayrı teşekkürler…

Alarko Holding Yönetim Kurulu Üyesi Leyla Alaton, Business Life’ın yayın ekibinin tecrübesine dikkati çekti. Alaton, alanlarında başarılara imza atmış profesyoneller ile okuyucuyu buluşturan Business Life’ın gündem oluşturabilecek konulara ışık tutan bilgiler sunduğunu vurguladı.

BUSINESS LIFE PRESTİJLİ BİR YERE SAHİP
Business Life, iş insanı odaklı içeriklere ve özel araştırmalara yer vermesiyle yayıncılık dünyasında prestijli bir yere sahip. 

İYİ BİR OSKESTRA ŞEFİ VAR
İyi bir orkestra şefi gibi çalışan Genel Yayın Yönetmeni Seyfettin Bayram başta olmak üzere, tecrübeli yayın ekibi, alanlarında başarılara imza atmış profesyonellerle, okuyucuyu buluşturuyor ve gündem oluşturabilecek konulara ışık tutan bilgiler sunuyor. En önemlisi; eşitlikçi bir yayın çizgisine sahip… Bunu önce yazar kadrosunda fark ettik ve ardından haber çalışmalarında hissettik.

TEKNOLOJİK ÇAĞA UYUMLU BİR ÇİZGİDE 
Business Life, dijital dönüşüme ayak uyduran bir yapıda. Web sitesi, haberleri online okuma ve paylaşma şansı sunması açısından da teknolojik çağa uyumlu bir çizgide ilerliyor. Kolay okunan görselliği ise diğer bir avantaj. Özellikle sosyal medya etkileşimlerine imkân veren kurumsal ve bireysel paylaşımlar da iş insanlarının daha hızlı haber almasına vesile oluyor. 

100. SAYIYA ULAŞMAK, SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR ÖLÇÜ
Neredeyse limitsiz hız çağında yaşadığımız şu yüzyılda, dünyanın her köşesine ulaşabilecek ve ilgiyle okunabilecek içerik geliştirmek, artık yaratıcılık sınırlarını da zorlamayı gerektiriyor. Business Life’ın 100. sayısına başarıyla ulaşması, okuyucunuzun ilgisini de sürdürülebilir noktaya ulaştırabildiğinizin görünür bir ölçüsü. 

BAŞARI ÖYKÜSÜ DEVAM EDİYOR
Günümüzde sosyal medyayla desteklenmeyen hiç bir yayın, güncelliğini canlı tutamıyor. Çünkü haberin çok hızlı tazeliğini kaybettiği bir bilgi çağındayız. Buna ayak uydurabilen Business Life gibi yayınlar, başarı öykülerini devam ettirebiliyor. Dijital iletişimden ilk başta korktum. Ancak bu hızın karakterime çok uyduğunu gördüm. Sosyal medya en çok öğrendiğim ve bilgilerimi paylaştığım bir ortam. Dünyadaki bilgi birikimi sürekli yukarı çıkıyor. Business Life’ı büyük keyifle takip ediyoruz. Her alanda 100 puan veriyorum. Eksik bir çalışma gördüğümde, yayın ekibini bilgilendireceğim. Başarınızın daim olması dileğiyle… 

Eksik çalışma görürsem puanınızı keseceğim! (Gülüyor)

HABER VE İÇERİK:  100
YAZAR VE EDİTÖR KADROSU:  100
TASARIM:  100
WEB SİTESİ: 100
SOSYAL MEDYA:  100

Sani Şener - TAV Havalimanları Holding İcra Kurulu Başkanı

EKONOMİ YAYINCILIĞINDA ÖNEMLİ BİR BOŞLUĞU DOLDURUYORSUNUZ
TAV Havalimanları Holding İcra Kurulu Başkanı Sani Şener, geleneksel hale gelen ‘Türkiye’nin En Güçlü 50 CEO’su araştırmamızda son iki yıldır zirvede yer alıyordu. Şener, Business Life’ın 100. sayısına ulaşmasını “ciddi bir başarı” olarak nitelendirdi. 

Gazetecilik toplumların gelişimi ve demokrasinin işlemesi açısından önemli bir işleve sahiptir. Yeni nesille birlikte dijital içeriklerin önem kazandığı bir dönemde Business Life’ın 100. sayısına ulaşması ciddi bir başarı. 

MUHTEŞEM BİR YAZAR KADROSU…
Ayrıntılı dosya konuları, iş dünyasının nabzını tutan listeleri ve doyurucu içeriğiyle Business Life’ın ekonomi yayıncılığı alanında önemli bir boşluğu doldurduğuna inanıyorum. Öncelikle muhteşem bir yazar kadrosuna sahip. Business Life’ın Ocak 2019 sayısında, YGA’da da birlikte olduğumuz Mehmet Semih Söylemez’in “Birlikte Başarmak” sayfasına konuşmuştuk. İlgiyle takip ediyorum. Nice 100 sayılara. Yayın hayatınızda başarılı yıllar diliyorum.

Zeynep Bodur Okyay - Kale Grubu Başkanı ve CEO’su

BUSINESS LIFE SAYGIN BİR KONUMDA
Kale Grubu Başkanı ve CEO’su Zeynep Bodur Okyay, Business Life’ın ekonomi dergileri alanındaki boşluğu doldurduğunu söyledi. Okyay, yayınımızın, okumaya teşvik edici içeriğiyle bu sahada önemli bir yer edindiğini aktardı.

İçinde bulunduğumuz dijital çağda, bir basılı yayını hayatımıza sokmak gibi cesaret isteyen bir işe girdiği için Business Life’ın kurucusu Seyfettin Bayram’ı öncelikle tebrik ediyorum. Ekonomi dergileri alanındaki boşluğu doldurup, okumaya teşvik edici içeriğinizle bu sahada önemli bir yer edindiniz. Ülkemiz ve dünyadaki gelişmelere paralel, içi dolu ve kolay anlaşılır yayıncılığınızın devam etmesi, elde ettiğiniz başarıyı artıracaktır. 

NİCE ETKİLİ YAZILAR BEKLİYORUM
Okuyucuların beklentilerine yönelik, güçlü kalemlerden çıkan yazılar ve editörler, bir derginin kalitesini belirleyen en önemli unsurlar. Bugünkü saygın konumunuza en büyük katkının bu değerli isimlerden geldiğini düşünüyorum. Ve nice etkili yazılarını beklediğimizi iletmek istiyorum.

DERGİNİZ, TASARIMIYLA DA ÖNE ÇIKIYOR
Herhangi bir yayında yer alan haberin içeriği kadar, sayfa tasarımının da okuyucudaki etkisi büyük oluyor. İlgi çekici, merak uyandırıcı dergi mizanpajı ve tasarımıyla haberi okuyucuya iletmek, bilgi kadar önem taşıyor. Bu açıdan da Business Life dergisinin öne çıktığını düşünüyorum.

DİJİTAL DÜNYAYA ADAPTE OLUYORSUNUZ
Yenilenen web sitenizi inceledim. Dijitalleşme dünyayı benzeri görülmemiş bir dönüşüme götürüyor. Toplumsal değişimin her alanda yaşandığı günümüzde elbette ki, internet ve haberleşme de değişime uğruyor. Buna şimdiden adapte olmanız, geleceği takip etmeniz, bu yolda size büyük getiri sağlayacaktır.

BİRLİKTE GÜZEL İŞLER BAŞARIYORSUNUZ
Günümüzde hem kişisel hem iş hayatında sosyal medyadan kaçmak mantıklı ve mümkün değil. Bunu da doğru kullanmak ve yönetmek çok önemli. Sosyal medya, etkileşim içindir. Bunun için de doğru içerik türleri üretmek ve takip edenlerin beklentilerini karşılamak gerekiyor. Business Life’ın bu konudaki gidişatı da başarılı. Birlikte güzel şeyler başarıyorsunuz. 

Bütün ekibinizi kutluyorum;

HABER VE İÇERİK:  90
YAZAR VE EDİTÖR KADROSU:  95
TASARIM:  90
WEB SİTESİ: 85
SOSYAL MEDYA:  85

SANKO HOLDİNG ONURSAL BAŞKANI ABDULKADİR KONUKOĞLU:
İÇERİĞİNİZ ‘POZİTİF BAKIŞ’ AÇISIYLA HAZIRLANIYOR
Anadolu sanayileşmesinin öncüsü Sanko Holding’in Onursal Başkanı Abdulkadir Konukoğlu, Business Life’ın içeriğinin “pozitif bakış açısı”yla hazırlandığı gerçeği üzerinde durdu. Konukoğlu, her kesimin anlayacağı dille sunulan haberlerin, okurun beklentisine de yanıt verdiğinin altını çizdi.

Business Life’ı beğenerek okuyorum. İş dünyasına hitap eden çok sayıda dergi bulunuyor. Hepsinin sunumu, tasarımı, içerik oluşturması farklı. Business Life’ın pozitif bakış açısıyla hazırlanmış içeriğini ve her kesimin anlayacağı dille sunulan haberleri okurun beklentisine yanıt vermektedir.

KENDİNE ÖZGÜ TARZIYLA FARKLI İÇERİKLER…
Gündemi takip etmek kadar, kendine özgü tarzıyla farklılık içeren haberleriyle dikkati çeken ekibiniz, ekonomi dünyasının bildiği isimlerden oluşuyor. Deneyimli ve uzman kadronuzla habere, haber kaynaklarına erişimde sorun yaşamadığına inanıyorum. Başarılarınızın daim olmasını temenni ediyorum. 

YENİLENMEYE ÖNEM VEREN, AYAKTA KALIR
Her alanda görülen değişim sürecinden Business Life’ın kopması düşünülemezdi. Tasarım “Bu haberi oku” mesajıyla karşımıza çıkmakta. Anadolu sanayileşmesinin öncüsü, babam merhum Sani Konukoğlu, işletmede modernizasyonun gerekliliğini ve önemini, “Tesisini yenilemeyen patronu, tesis yeniler” diyerek özetlerdi. Bu bakış açısı her alanda geçerli. Gelişmelere ve bundan kaynaklanan talebe yanıt vermemeniz halinde hedef kitlenizin talebi azalır. Yenilemeye gereken önem verenler ayakta kalır.  

HABERİ DERGİDEN OKUMAYI TERCİH EDİYORUM
İnternet sitenizde habere erişim kolay, tasarımı ilgi çekiyor. Ancak, haberi dergiden, yani basılı yayından okumayı tercih ediyorum. Bizim kuşak, sosyal medya ortamından uzak ve farklı süreçleri yaşayarak bugünlere geldi. Elbette on binlere ulaşan paylaşım mutlaka beğeniliyor. Katkı sunan her arkadaşınızı kutlarım.

Gaziantep’ten iyi gelişiminiz için puanınızı biraz da ödevle birlikte vereceğim;
HABER VE İÇERİK:
 90
YAZAR VE EDİTÖR KADROSU:  95
TASARIM:  95
WEB SİTESİ: 85
SOSYAL MEDYA:  90

Mercedes-Benz Türk İcra Kurulu Başkanı Süer Sülün: 
İNSANA ODAKLANAN BUSINESS LIFE, OLDUKÇA DUYURUCU

İş dünyasına yön veren yöneticiler olarak fazlasıyla rakamlarla vakit geçiriyoruz. İnsan hikâyelerine odaklanan Business Life Dergisi’ni içerik anlamında oldukça doyurucu buluyorum. Teknik verileri satır aralarında geçirerek bilgilendiren, odağında insan olan ve değer yaratan içeriklerinizi incelemekten keyif alıyorum.

KIYMETLİ KALEMLERİ SİZDEN TAKİP EDİYORUM
Yayıncılık sektörünün deneyimli isimlerinin buluşma noktası Business Life’ta, kendi alanlarındaki usta kalemlerin yazılarını bir arada bulabilmek önemli bir avantaj. Bu kıymetli kalemleri, sadece Business Life ile birlikte takip edebiliyorum. Bu çeşitliliği yakaladıkları için dergi yönetimini tebrik ediyorum. 

İÇERİK, AKICI BİR ŞEKİLDE SIRALANIYOR
Hiç şüphesiz hepimiz için hayatımızdaki en değerli şey zaman. Zengin içeriği, en akılda kalıcı şekilde anlatabilmenin yolu doğru tasarımdan geçiyor. Dosya konuları ve özel röportajların akıcı bir şekilde sıralanmasıyla Business Life’ı rahatlıkla okuyorum. Yenilenen web sitesi de kolay okunabilen, yalın bir tasarıma sahip. 

YENİLİKLERE 100 TAM PUAN
Yeni nesil medyanın öneminin her geçen gün artmasıyla bu alana kayıtsız kalabilmek imkânsız. Business Life da sosyal medyanın aktif kullanımıyla mesajların ulaştırılmasında başarılı bir ivme yakalamış durumda. Bu vesileyle, Business Life’ın 100. sayısını en içten dileklerimle kutluyor ve alanındaki yeniliklerinize 100 puan vermek istiyorum. 

KİĞILI CEO’SU HİLAL SUERDEM:
ANALİZLERİNİZ, İŞ DÜNYASINA İLHAM VE REHBER NİTELİĞİNDE
Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem, Business Life’ın, Türkiye ve dünya gündemine ilişkin kaliteli haber içeriklere sahip olduğunu ifade etti. Suerdem, Business Life’ın farklı dosya ve kapak konularıyla dergicilik alanında seçkin markalar arasına adını yazdırdığı kanaatinde.

Business Life, özellikle, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen şirketlerini ve bunların başarılı yönetim kadrolarını sayfalarına taşıyarak yaptıkları analizler, iş dünyasına ilham ve rehber niteliğinde. 

DİNAMİK BAKIŞ AÇISI BAŞARILI
Derginin yaratıcı kadrosunu ve dinamik bakış açılarını başarılı buluyorum. Özellikle keyifle takip ettiğimiz dosya ve kapak haber çalışmalarının, araştırmacı bir ruhla ele alınarak işlendiği fazlasıyla hissediliyor. Öte yandan sektöre hâkim yazar kadrosunun deneyimlerini, tavsiyelerini ve araştırma analizlerini içeren köşe yazılarını beğeniyle okuyoruz. İnanıyorum ki, Business Life, Sayın Seyfettin Bayram’ın liderliğinde daha nice başarılara yelken açacak; bundan sonra da Türkiye’nin yarınlarına katkıda bulunmaya devam edecektir.

TASARIM, MESAJI ETKİLİ VE KALICI ULAŞTIRIYOR
Tasarım derginin vitrinidir. Business Life’ın yenilenen yüzüyle değişen vitrinini çok yenilikçi ve dikkat çekici buluyorum. Kullanılan yalın dil ile mizanpajdaki görsel zenginlik, mesajın okuyucuya daha etkili ve kalıcı ulaşmasını sağlıyor. 

İNTERNET SİTENİZ, YENİ YÜZÜYLE DİKKAT ÇEKİCİ
Öncelikle iş dünyasının oyuncuları olarak, gündemi sıklıkla ve güvenle takip edebilmek bizim için kritik. Öte yandan artık hepimiz mobile odaklıyız. Dolayısıyla mobil uyumlu haber siteleri hayatımızı kolaylaştırarak öncelikli tercihimiz oluyor. businesslife.com.tr, yeni yüzüyle bu özelliği sağlamasının yanı sıra, Türkiye ve dünya gündemine ilişkin kaynak niteliğindeki güncel haberleriyle dikkat çekiyor.

Artık web sitelerinin yeterli olmadığı, tüm etkileşimlerin sosyal medyada paylaşımları üzerinden arttığı bir dönemdeyiz. Dolayısıyla bu alanı etkin kullanmak önemli. Business Life bunu çoktan idrak edip gerekli organizasyonu sağlamış durumda. 

Business Life’ı daha iyi görmek için puanlarım şöyle;
HABER VE İÇERİK:
 95
YAZAR VE EDİTÖR KADROSU:  95
TASARIM:  90
WEB SİTESİ: 90
SOSYAL MEDYA:  90

Mehmet T. Nane - Pegasus Hava Yolları Genel Müdürü:
BUSINESS LIFE’TA KEYİFLİ BİR İÇERİK OKUMA İMKÂNIM OLUYOR
Pegasus Hava Yolları Genel Müdürü Mehmet T. Nane, Business Life ekibinden övgüyle bahsetti. Takipçi, yenilikçi, kaliteli içerik üreten, kalemi kuvvetli ve en önemlisi alanlarında uzman olan bir yazar-editör kadrosuna işaret eden Nane, bunu takdirle karşıladı.

İş dünyasına yön verenlerin referans dergisi olma misyonuyla yayın hayatına devam eden Business Life’ın içeriğini kaliteli ve insan odaklı buluyorum. Rakamlarla fazlasıyla haşır neşir olduğumuz dünyada keyifli bir içerik okuma imkânım oluyor.

ALANLARINDA UZMAN BİR EKİP…
Yazar kadrosunu yakından tanıyorum. Takipçi, yenilikçi, kaliteli içerik üreten, kalemi kuvvetli ve en önemlisi alanlarında uzman olan bir yazar-editör kadrosuna sahipsiniz; takdirle karşılıyorum. Daha dinamik, daha enerjik bir tasarımınız oldu. Okuyucu açısından keyifli bir değişim.
Dijital dönüşüm, gerek Pegasus Hava Yolları olarak bizim, gerekse birçok farklı sektörden firmanın son yıllarda odağına aldığı önemli bir konu. İster hava yolu şirketi olsun, ister banka, isterse bir dergi; bu çağı yakalayamayanların kaybedeceği bir dönemdeyiz artık. Bu anlamda adımlarınızı gayet olumlu karşılıyor ve başarılı buluyorum. İnternet sitenizin de eskiye oranla daha kullanıcı dostu olduğunu düşünüyorum.

SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARI BAŞARILI
Sosyal medya, günümüzün vazgeçilmezlerinde en başı çekiyor. Yaştan bağımsız olarak her birimiz sosyal medyada vakit geçiriyoruz. Y ve Z kuşaklarının internete doğduğunu da hesaba katarsak, süreler epey uzuyor. Böyle bir düzen içerisinde sosyal medyada etkin olmamak büyük bir hata olur. Bu bağlamda, Business Life’ın sosyal medya paylaşımlarını başarılı buluyorum ve bir dergi olarak doğru bir strateji kurduğunuzu düşünüyorum.

Sizlere 100 üzerinden teşvik amaçlı not vermem gerekirse;
HABER VE İÇERİK:
 90
YAZAR VE EDİTÖR KADROSU:  95
TASARIM:  90
WEB SİTESİ: 85
SOSYAL MEDYA:  90

YAŞAR HOLDİNG YÖNETİM KURULU BAŞKAN VEKİLİ FEYHAN YAŞAR:
BUSINESS LIFE, GENİŞ  KİTLELERE ULAŞIYOR
Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili Feyhan Yaşar, Business Life’ı ilgiyle takip ettiğini belirtti. Rakamlara boğmayan, insan odaklı bir yayın çizgisine sahip olduğumuzu ileten Yaşar, dergimizin içeriğini beğendiğini de anlattı.

Business Life’ı başarıya taşıyan faktörlerden biri de yazar ve editörlerinin hazırladığı gündemler. 

MART SAYILARINIZI ÇOK BEĞENİYORUM
Derginin yeni görsel tasarımı da oldukça güzel. Özellikle mart sayılarınızı çok beğeniyorum. Web sitesinin yenilenmesini de çok iyi bir adım olarak değerlendiriyorum. Yayınlar toplumu geliştirirken aynı gelişimi kendileri de yapmalı.

NİCE BAŞARILI YILLAR DİLİYORUM
Sosyal medyayla çok geniş kitlelere çok hızlı bir şekilde ulaşmak mümkün. Bunu çok iyi başardınız. Business Life’ı yıllar önce sosyal medyada fark etmiştim. Daha sonra davetlerimize iştirak etmenizle birlikte yayın kadrosunun birçoğunu yakından tanıdım. Business Life’a daha nice başarılı yayınlar diler, derginin hazırlanmasında emeği geçen herkesi tebrik ederim.

ORTADOĞU HOLDİNG İNŞAAT GRUP BAŞKANI NUSRET KAYHAN APAYDIN:
YAZAR KADRONUZ GÜÇLÜ VE DİNAMİK
Ortadoğu Holding İnşaat Grup Başkanı Nusret Kayhan Apaydın, Business Life’ın tüm içeriklerinde okuyucularına doğru hitap ettiğinin altını çizdi. Bilgilendirici ve gündem belirlemekte bizleri oldukça başarılı bulan Apaydın, bu çizgimizin devam etmesini temenni etti.

Hazırlanan içerikler titizlikle seçilerek amacına hizmet etmeye yönelik kurgulanmakta ve ortaya çıkan işe de yansımaktadır. Ancak, daha iyiye ulaşmanın sonu olmadığı için mükemmellik arayışınızın sürmesini dilerim. Örneğin, bir sayfa, derginin ana temalarına uygun kitapların kısa kısa özetlerine, diğer bir sayfa da yönetim kurularının aydınlatıcı düşünce ve tavsiyelerine ayrılabilir.

BU EKİP SİZİ DAHA İLERİYE TAŞIYACAK
Yazar kadronuzun, yeni ekip arkadaşlarınızın katılmasıyla güçlü ve dinamik bir yapıya ulaştığını görüyorum. Derginize emek vererek bugünlere getiren, büyümenize katkı sağlayan tüm işinin ehilleri gibi, yeni ekibin sizleri daha da ileriye taşıyacağına inanıyorum.

TASARIMDA ÇOK ÖZENLİ DAVRANILIYOR
Tasarım konusunda tüm Business Life ekibinin nasıl özenle davrandığını görebiliyorum. Başlangıçtan bugüne değin sürekli bir gelişme halindesiniz ve derginin son hali, ekibin bu titizliğinin yansıması olarak karşımızda duruyor. Burada da daha yenilikçi arayışlar sürmeli.

GELİŞİME YATIRIMINIZ, İSABETLİ
Yenilenme ve gelişme için yatırım yapmanız isabetli ve yerinde bir karar. Dijital dönüşüm her alanda olduğu gibi sizin sektörünüzde de önemli bir yer tutuyor. Hem dergi yayınında hem web sitesinde dijitalleşmeye bu kadar önem veren Business Life için de başka türlüsünü düşünemezdim açıkçası. Bu trendi devam ettirmenin ve kendinizi bu alanda sürekli geliştirmenin iş yapış biçiminizin bir parçası olmasını temenni ederim. 

İLGİYLE TAKİP EDİYORUM
Sosyal medyayı etkin ve başarılı kullanıyorsunuz. Benim de ilgiyle takip ettiğim hesaplardan bir tanesi Business Life. Dergide çıkacak içerikle ilgili bilgi vermenin yanında, takipçileri bilgilendirecek kısa anekdotlar da paylaşabilirsiniz.

Eksik değilsiniz; ama rehavete kapılmamanız için puanlarım;
HABER VE İÇERİK:
 95
YAZAR VE EDİTÖR KADROSU:  95
TASARIM:  90
WEB SİTESİ: 80
SOSYAL MEDYA:  85

Sami Altınkaya - s.altinkaya@businesslife.com.tr
Mehmet Tufan - editor@businesslife.com.tr


Bu Makaleyi Sosyal Medyada Paylaşabilirsiniz