TURİZMDE TELAFİ MEVSİMİ

CovId-19 pandemisi, tüm iş kollarındaki gelecek planlarını altüst etti. 2020 yılına yüksek beklentiyle giren turizm sektörü ise mecburen tü...

YEME-İÇME SEKTÖRÜNÜN PANDEMİ SINAVI

CovId-19 salgını, yeme-içme sektörünü ve gastronomi turizmini de çok olumsuz etkiledi. Yeni tip koronavirüs nedeniyle alınan önlemelerin ...

TURİZM LİDERLERİNİN 'YENİ NORMAL'İ

Turizm ve konaklama sektörü, turist sayısı ve kişi başına düşen harcamalarda çok daha iyi rakamlar elde edeceğini planlayarak girdiği 2020 ...

'YENİ NORMAL'İN İLETİŞİM DİLİ NASIL ŞEKİLLENECEK?

Koronavirüs nedeniyle Türkiye'de mart ayından bu yana devam eden kısıtlamalar, 1 Haziran 2020 itibarıyla hafifletildi. Artık hiçbir şey, es...

BİRLİKTE 'BİR' OLMAK

Hedef bilinci iş dünyasında elbette çok önemlidir; ama tek başına pek işe yaramaz. Başarı için maddi imkânlar, nitelikli insanlar, güçlü bi...

BASIN DOSTU 50 İLETİŞİM LİDERİ

Her yıl geleneksel hale getirdiğimiz "Basın Dostu 50 İletişim Lideri" araştırmamızda, listeye aday gösterilen isimleri saha sonuçları, okur...

'SPOR'TİF ŞİRKETLER

Geniş tüketici kitlelerine ulaşmayı sağlayan spor sponsorluğu, son yıllarda iyice popüler hale geldi. Şirketler farklı kesimlere bu yolla k...

LİDERİN YATIRIM AJANDASI

Liderlerin ve tüm yöneticilerin, her geçen gün evrilen iş dünyasına adaptasyonları için, daha çevik olması artık bir zorunluluk. "İş dünyas...

99 DEPREMİ'NİN 20. YILINDA NEREDEYİZ?

17 Ağustos 1999'daki Marmara Depremi'nin yıkımını hiç unutmayan İstanbullular, 26 Eylül 2019'daki 5.8'lik sarsıntıyla büyük panik yaşadı. M...

TÜRKİYE'NİN EN SOSYAL 100 ŞİRKETİ

Sosyal medya; insanların fikir, bilgi, deneyim ve günlük yaşamlarını çevresiyle ve tanımadığı topluluklarla internet üzerinde paylaştığı bi...