Geniş tüketici kitlelerine ulaşmayı sağlayan spor sponsorluğu, son yıllarda iyice popüler hale geldi. Şirketler farklı kesimlere bu yolla ko...
Liderlerin ve tüm yöneticilerin, her geçen gün evrilen iş dünyasına adaptasyonları için, daha çevik olması artık bir zorunluluk. "İş dünyası...
17 Ağustos 1999'daki Marmara Depremi'nin yıkımını hiç unutmayan İstanbullular, 26 Eylül 2019'daki 5.8'lik sarsıntıyla büyük panik yaşadı. Ma...
Sosyal medya; insanların fikir, bilgi, deneyim ve günlük yaşamlarını çevresiyle ve tanımadığı topluluklarla internet üzerinde paylaştığı bir...
Business Life'ın, her yıl geleneksel olarak düzenlediği 'Projeksiyonu En Güçlü 50 CEO' araştırması tamamlandı. En iyi performans gösteren li...
Türk markalarının dünya çapındaki projeleri, son dönemde iyice ivme kazandı. Hazır giyimden tekstile, gıdadan kozmetiğe, mobilyadan zücaciye...
"Kurumsal İletişim" departmanları, şirketlerin can damarı. Çünkü kurumların mesajlarını uygun kanallarla hedef kitleye ulaştıran onlar. Bunu...