ENERJİ SEKTÖRÜNDE COVID-19 YÖNETİMİ

Uluslararası Enerji Ajansı'nın (IEA) raporunda pandeminin; kömür, petrol, doğalgaz, yenilenebilir enerji ve elektrik gibi kaynaklarla karbo...

LİDERİN STRATEJİ FARKI

Şirketlerin kârlı ve sürdürebilir rekabet avantajı sağlayarak büyüyebilmesi, ancak yenilikçi ve yaratıcı projeler üretilmesiyle mümkün. Ken...

İK'NIN PANDEMİ FIRSATI

Yeni tip koronavirüs salgını, sadece çalışma şekillerinde değil, çalışanlar üzerinde de değişime yol açtı. Gelecekte aranacak en belirgin ö...

İŞ DÜNYASINA YÖN VEREN 50 CEO

Aylık İş Hayatı & Ekonomi Dergisi BUSINESS LIFE'ın, her yıl geleneksel olarak düzenlediği "İş Dünyasına Yön Veren 50 CEO" araştırması tamam...

TURİZMDE TELAFİ MEVSİMİ

CovId-19 pandemisi, tüm iş kollarındaki gelecek planlarını altüst etti. 2020 yılına yüksek beklentiyle giren turizm sektörü ise mecburen tü...

YEME-İÇME SEKTÖRÜNÜN PANDEMİ SINAVI

CovId-19 salgını, yeme-içme sektörünü ve gastronomi turizmini de çok olumsuz etkiledi. Yeni tip koronavirüs nedeniyle alınan önlemelerin ...

TURİZM LİDERLERİNİN 'YENİ NORMAL'İ

Turizm ve konaklama sektörü, turist sayısı ve kişi başına düşen harcamalarda çok daha iyi rakamlar elde edeceğini planlayarak girdiği 2020 ...

'YENİ NORMAL'İN İLETİŞİM DİLİ NASIL ŞEKİLLENECEK?

Koronavirüs nedeniyle Türkiye'de mart ayından bu yana devam eden kısıtlamalar, 1 Haziran 2020 itibarıyla hafifletildi. Artık hiçbir şey, es...

BİRLİKTE 'BİR' OLMAK

Hedef bilinci iş dünyasında elbette çok önemlidir; ama tek başına pek işe yaramaz. Başarı için maddi imkânlar, nitelikli insanlar, güçlü bi...

BASIN DOSTU 50 İLETİŞİM LİDERİ

Her yıl geleneksel hale getirdiğimiz "Basın Dostu 50 İletişim Lideri" araştırmamızda, listeye aday gösterilen isimleri saha sonuçları, okur...