İK DENEYİMİNİN ARTILARI

Günümüzün yoğun rekabet ortamında, fark yaratan şirketler daha güçlü ayakta kalıyor. Artık dönüşüme uyum sağlayan olmanın ötesinde, değişimi başlatmak gerekiyor. Bu noktada diğerle...

DEĞER & DAVRANIŞ MİMARLIĞI

Bugün, bilginin yanı sıra daha çok İlgi çağındayız. Bu devrin bireyleri, sürekli olarak elindeki cihazları kontrol etmesiyle tanınıyor ve dikkat süresi iyice kısalmış durumda. Dola...

CMO'LARDAN KÖR NOKTALARA IŞIK

Başarılı şirketler açısından iyi bir pazarlama planı, değişmez kuraldır. Bunu geliştirmek, neyin nasıl yapılacağına karar vermek ise ağır bir yük. Büyükler işin altından, ancak yüz...

İK LİDERLERİNDEN, 'YILDIZ' KRİTERLER

"Yıldız Çalışanlar" iş dünyasının önemli yenilikçi kavramlarından... Doğru pozisyon, yetenek ve ilgiye göre istihdam çok önemli. Haliyle bir İnsan Kaynakları (İK) lideri, çalışanla...

İVMEYİ AVANTAJA ÇEVİRECEĞİZ

'Her noktada 'müşteri odaklılık' kavramı çok daha önem kazanıyor. Sektörde en fazla tercih edilen şirket olmayı hedefliyoruz.'...

PANASONIC'TE TEK TAKIM, TEK HEDEF

Panasonic Life Solutions Türkiye İnsan Kaynakları ve Kurumsal Gelişim Direktörü Mutlu Kutlu, günümüzde fark yaratan şirketlerin ayakta kaldığını hatırlattı. Bunun da ancak insan od...

ŞİRKETLERDE EŞİTLİK NASIL YÜKSELİYOR?

"Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri'nin en önemli sacayaklarından birisi "cinsiyet eşitliği". Buradan hareketle, iş gücündeki kadın katılımını sağlamanın yolu, ü...

ŞİRKETLERİN MOBİLİTE KOLTUĞU

"Kurumsal mobilite", şirketler için iş zekası ve raporlama teknolojilerinden sonra "yeni nesil vizyon" olarak kabul görüyor. Bu, çalışanlara ve yöneticilere esneklik kazandıran ve ...

ŞİRKET KÜLTÜRÜNDE ÖNCÜ ROLLER

Teknolojik gelişmelerin hız kazandığı ve farklı sektörlerden firmaların dijital ataklarla birbiriyle rakip haline dönüştüğü bir dünyada yaşıyoruz. İş modelleri ve birlikte çalışma ...

CMO'NUN GÖZÜ DİJİTALDE

Günümüzde şirketlerin birçoğu, sürekli gelişen teknolojiyle birlikte gelen yeni gerçeklerle yüzleşmeye ve onlarla başa çıkmaya hazır değil. Tam da bu noktada CMO'ların (Üst Düzey P...