İVMEYİ AVANTAJA ÇEVİRECEĞİZ

'Her noktada 'müşteri odaklılık' kavramı çok daha önem kazanıyor. Sektörde en fazla tercih edilen şirket olmayı hedefliyoruz.'...

PANASONIC'TE TEK TAKIM, TEK HEDEF

Panasonic Life Solutions Türkiye İnsan Kaynakları ve Kurumsal Gelişim Direktörü Mutlu Kutlu, günümüzde fark yaratan şirketlerin ayakta kaldığını hatırlattı. Bunun da ancak insan od...

ŞİRKETLERDE EŞİTLİK NASIL YÜKSELİYOR?

"Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri'nin en önemli sacayaklarından birisi "cinsiyet eşitliği". Buradan hareketle, iş gücündeki kadın katılımını sağlamanın yolu, ü...

ŞİRKETLERİN MOBİLİTE KOLTUĞU

"Kurumsal mobilite", şirketler için iş zekası ve raporlama teknolojilerinden sonra "yeni nesil vizyon" olarak kabul görüyor. Bu, çalışanlara ve yöneticilere esneklik kazandıran ve ...

ŞİRKET KÜLTÜRÜNDE ÖNCÜ ROLLER

Teknolojik gelişmelerin hız kazandığı ve farklı sektörlerden firmaların dijital ataklarla birbiriyle rakip haline dönüştüğü bir dünyada yaşıyoruz. İş modelleri ve birlikte çalışma ...

CMO'NUN GÖZÜ DİJİTALDE

Günümüzde şirketlerin birçoğu, sürekli gelişen teknolojiyle birlikte gelen yeni gerçeklerle yüzleşmeye ve onlarla başa çıkmaya hazır değil. Tam da bu noktada CMO'ların (Üst Düzey P...

YENİ NESİL YENİ DÖNEMDE NE İSTİYOR?

İnsan Kaynakları (İK) yöneticileri yeni dönemdeki önceliklerini Business Life okurları için sıraladı. 2019 takvimlerinde geçmiş yıllardan farklı olan konulara açıklık getiren iş in...

CMO'NUN AJANDASINDA ÖNE ÇIKANLAR

Global anlamdaki hızlı değişim, perakende sektöründeki etkisini 2019'da iyice artıracak. Tüketicinin anlayışı ve yaklaşımındaki farklılaşma, pazarlama ve satışa da yansıyacak. Bu i...