'SORUMLU' ŞİRKETLER

İşletmeler artan şekilde, kurumsal ve sosyal sorumlulukları, ayrıca çevre üzerindeki etkileriyle değerlendiriliyor. Y kuşağının yüzde 75'i "...

MÜŞTERİ, MARKAYI NASIL YÖNETİYOR

Modern pazarlamanın gayesi, tüketici tatmininin sağlanması. Bu da ancak taleplere uygun mal ve hizmetlerin arz edilmesiyle mümkün. Ancak, İh...

KARİYER YOLCULUĞU

Ülkemizin önemli şirketlerinden, Hepsiburada, Generali Sigorta, Doğa Sigorta, Samsung Electronics Türkiye, Enerjisa, Dedeman Turizm Grubu, B...

'KURUMSAL HAFIZA'YI CANLI TUTMA FORMÜLÜ

Bir toplantının notları, iki kurum/kişi arasındaki yazışmalar, e-postalar, çalışılmış raporlar, kurumlara özel/özgü proje çalışmaları, anali...

CMO'NUN 'iNSAN' ODAKLI ÇÖZÜMÜ

Dijital devrim, büyük veri ve yapay zekayla birlikte odak noktası; hikâye anlatıp satış yapmaktan, sadakâti yakalamaya, iletişimleri ve ürün...

KARİYER YOLCULUĞU

Türkiye'nin önde gelen şirketlerinde ve kurumlarında yeni atamalar gerçekleşti. Burcu Ayöz, Four Seasons Hotels Istanbul'un İK Direktörü; Me...

KURUMSAL İLETİŞİM İLE İK'NIN ORTAK HAYÂLLERİ

Organizasyon şeması; en kısa tanımıyla "bölümlere ayırma"dır. Kurumsallaşmayı kolaylaştırır, sık aralıklarla değiştirilmemesi gerekir. Depar...

CMO'NUN VAZGEÇEMEDİĞİ STRATEJİ

Tanınmış CMO'larımız, Ağustos 2019 sayımızda, marka yönetimi fonksİyonunun rekabette fark yaratmadaki rolünü paylaşmıştı. 'Farklılaşma Strat...

KARİYER YOLCULUĞU

Ülkemizin önemli şirketlerinden, Sabancı, Garanti BBVA, Çimsa, Nişantaşı Hastanesi, Doğan Holding'de üst düzey görev değişimleri yaşandı. Bu...

İK'NIN TERFİ KARARI

"Katılımcı çalışan, şirkete ne katıyor?" sorumuzu, Ağustos 2019 sayımızda yanıtlayan İnsan Kaynakları'nın kariyerli liderleri, "işveren mark...