PAZARLAMADA 'BÜYÜK VERİ'NİN ROLÜ

Şirketler artık değişen müşteri profili ve satış anlayışıyla birlikte zorunluluk haline dönüşen "Büyük Veri" yönetimini etkili bir pazarlam...

MÜŞTERİ, MARKAYI NASIL YÖNETİYOR

Modern pazarlamanın gayesi, tüketici tatmininin sağlanması. Bu da ancak taleplere uygun mal ve hizmetlerin arz edilmesiyle mümkün. Ancak, İ...

CMO'NUN 'iNSAN' ODAKLI ÇÖZÜMÜ

Dijital devrim, büyük veri ve yapay zekayla birlikte odak noktası; hikâye anlatıp satış yapmaktan, sadakâti yakalamaya, iletişimleri ve ürü...

CMO'NUN VAZGEÇEMEDİĞİ STRATEJİ

Tanınmış CMO'larımız, Ağustos 2019 sayımızda, marka yönetimi fonksİyonunun rekabette fark yaratmadaki rolünü paylaşmıştı. 'Farklılaşma Stra...

FARKLILAŞMA STRATEJİSİ NELER KAZANDIRDI?

Herkesten farklı uygulamalar yaparak, müşteri tercihini kendi mal ve hizmetlerine yöneltmek, ?farklılaştırma stratejisi?nin esasıdır. İzlen...

DEĞER & DAVRANIŞ MİMARLIĞI

Bugün, bilginin yanı sıra daha çok İlgi çağındayız. Bu devrin bireyleri, sürekli olarak elindeki cihazları kontrol etmesiyle tanınıyor ve d...

CMO'LARDAN KÖR NOKTALARA IŞIK

Başarılı şirketler açısından iyi bir pazarlama planı, değişmez kuraldır. Bunu geliştirmek, neyin nasıl yapılacağına karar vermek ise ağır b...

CMO'NUN GÖZÜ DİJİTALDE

Günümüzde şirketlerin birçoğu, sürekli gelişen teknolojiyle birlikte gelen yeni gerçeklerle yüzleşmeye ve onlarla başa çıkmaya hazır değil....

CMO'NUN AJANDASINDA ÖNE ÇIKANLAR

Global anlamdaki hızlı değişim, perakende sektöründeki etkisini 2019'da iyice artıracak. Tüketicinin anlayışı ve yaklaşımındaki farklılaşma...