CMO'LARIN YENİ DÖNEM YOL HARİTASI

Yeni tip koronavirüs salgınıyla birlikte, tüketici davranışları da değişti. Dijital dönüşümün fazlasıyla önem kazandığı bu zorlu süreçte, e...

PAZARLAMADA COVID-19 TRENDLERİ

Tüm dünyayı sarsan CovId-19 salgını sürecinden, parmakla sayılacak kadar sektör etkilenmedi. Bildiğimiz tüm alanlardaki markalar, ciddi yar...

MARKALAŞMADA EZBER BOZAN EŞİTLİK

Son zamanların en popüler konularından biri haline gelen "marka cinsiyeti" konusunda birçok araştırma yapılıyor. Bu, tüketicilerin zihninde...

PERAKENDEDE PAZARLAMA STRATEJİLERİ

"Pazarlama Stratejileri", bir şirketi ayakta tutan en önemli yapılardan biri. Sürdürülebilir bir rekabet avantajı elde etmek için uzun vade...

PAZARLAMADA 'BÜYÜK VERİ'NİN ROLÜ

Şirketler artık değişen müşteri profili ve satış anlayışıyla birlikte zorunluluk haline dönüşen "Büyük Veri" yönetimini etkili bir pazarlam...

MÜŞTERİ, MARKAYI NASIL YÖNETİYOR

Modern pazarlamanın gayesi, tüketici tatmininin sağlanması. Bu da ancak taleplere uygun mal ve hizmetlerin arz edilmesiyle mümkün. Ancak, İ...

CMO'NUN 'iNSAN' ODAKLI ÇÖZÜMÜ

Dijital devrim, büyük veri ve yapay zekayla birlikte odak noktası; hikâye anlatıp satış yapmaktan, sadakâti yakalamaya, iletişimleri ve ürü...

CMO'NUN VAZGEÇEMEDİĞİ STRATEJİ

Tanınmış CMO'larımız, Ağustos 2019 sayımızda, marka yönetimi fonksİyonunun rekabette fark yaratmadaki rolünü paylaşmıştı. 'Farklılaşma Stra...

FARKLILAŞMA STRATEJİSİ NELER KAZANDIRDI?

Herkesten farklı uygulamalar yaparak, müşteri tercihini kendi mal ve hizmetlerine yöneltmek, ?farklılaştırma stratejisi?nin esasıdır. İzlen...

DEĞER & DAVRANIŞ MİMARLIĞI

Bugün, bilginin yanı sıra daha çok İlgi çağındayız. Bu devrin bireyleri, sürekli olarak elindeki cihazları kontrol etmesiyle tanınıyor ve d...