FARKLILAŞMA STRATEJİSİ NELER KAZANDIRDI?

Herkesten farklı uygulamalar yaparak, müşteri tercihini kendi mal ve hizmetlerine yöneltmek, ?farklılaştırma stratejisi?nin esasıdır. İzlenen yol, işletmenin değer yaratan tüm faal...

DEĞER & DAVRANIŞ MİMARLIĞI

Bugün, bilginin yanı sıra daha çok İlgi çağındayız. Bu devrin bireyleri, sürekli olarak elindeki cihazları kontrol etmesiyle tanınıyor ve dikkat süresi iyice kısalmış durumda. Dola...

CMO'LARDAN KÖR NOKTALARA IŞIK

Başarılı şirketler açısından iyi bir pazarlama planı, değişmez kuraldır. Bunu geliştirmek, neyin nasıl yapılacağına karar vermek ise ağır bir yük. Büyükler işin altından, ancak yüz...

CMO'NUN GÖZÜ DİJİTALDE

Günümüzde şirketlerin birçoğu, sürekli gelişen teknolojiyle birlikte gelen yeni gerçeklerle yüzleşmeye ve onlarla başa çıkmaya hazır değil. Tam da bu noktada CMO'ların (Üst Düzey P...

CMO'NUN AJANDASINDA ÖNE ÇIKANLAR

Global anlamdaki hızlı değişim, perakende sektöründeki etkisini 2019'da iyice artıracak. Tüketicinin anlayışı ve yaklaşımındaki farklılaşma, pazarlama ve satışa da yansıyacak. Bu i...