CMO'NUN 'MÜŞTERİ DENEYİMİ' PROJELERİ

Rekabetin yoğun olduğu ortamlarda yeni tüketici kazanmak ve mevcuttakileri korumak, çok daha kritik hale geldi. Pazarlama profesyonellerini...

KAHRAMAN MARKALAR

Yeni tip koronavirüs, küresel çapta büyük bir sağlık krizine yol açtı. Bununla da kalmayıp dünya ekonomisi için büyük bir tehdit oluşturdu....

ÇEVİK MARKALAR

Pandemi, tüm dünyada eşi benzeri olmayan bir zaman diliminin yaşanmasına yol açıyor. Krizler ise şirketler için eşsiz hikâyeler yazma olana...

CMO'LARIN YENİ DÖNEM YOL HARİTASI

Yeni tip koronavirüs salgınıyla birlikte, tüketici davranışları da değişti. Dijital dönüşümün fazlasıyla önem kazandığı bu zorlu süreçte, e...

PAZARLAMADA COVID-19 TRENDLERİ

Tüm dünyayı sarsan CovId-19 salgını sürecinden, parmakla sayılacak kadar sektör etkilenmedi. Bildiğimiz tüm alanlardaki markalar, ciddi yar...

MARKALAŞMADA EZBER BOZAN EŞİTLİK

Son zamanların en popüler konularından biri haline gelen "marka cinsiyeti" konusunda birçok araştırma yapılıyor. Bu, tüketicilerin zihninde...

PERAKENDEDE PAZARLAMA STRATEJİLERİ

"Pazarlama Stratejileri", bir şirketi ayakta tutan en önemli yapılardan biri. Sürdürülebilir bir rekabet avantajı elde etmek için uzun vade...

PAZARLAMADA 'BÜYÜK VERİ'NİN ROLÜ

Şirketler artık değişen müşteri profili ve satış anlayışıyla birlikte zorunluluk haline dönüşen "Büyük Veri" yönetimini etkili bir pazarlam...

MÜŞTERİ, MARKAYI NASIL YÖNETİYOR

Modern pazarlamanın gayesi, tüketici tatmininin sağlanması. Bu da ancak taleplere uygun mal ve hizmetlerin arz edilmesiyle mümkün. Ancak, İ...

CMO'NUN 'iNSAN' ODAKLI ÇÖZÜMÜ

Dijital devrim, büyük veri ve yapay zekayla birlikte odak noktası; hikâye anlatıp satış yapmaktan, sadakâti yakalamaya, iletişimleri ve ürü...