YENİ DÖNEMİN PAZARLAMA STRATEJİLERİ

Pazarlamada değişenler ve değişmeyenler... İlginç bir dönemden geçiyoruz. Bir bakıyorsunuz üç sene önce piyasayı belirleyen bazı şeyler geç...

TOPLUMSAL PAZARLAMA

Tüketicilerin marka tercihleri değişiyor... Dünya hızla değişiyor. Son yıllarda yaşanan pandemi ve iklim krizleri de bu süreci hızlandırdı ...

CMO'NUN DEĞİŞEN YETKİNLİKLERİ

Geleceği nasıl planlayacağız? İki binlerde dijitalleşmenin, e-ticaret ve sosyal medyanın dünyayı nasıl değiştireceğini tartışırken, 2020 yı...

CMO'LAR PANDEMİDEN HANGİ DERSLERİ ÇIKARDI?

Sanırım bir devrim yaşayacağız... 1. Hayat ne zaman normale dönecek? 2. Normale dönmeyecek şeyler neler? 3. E-ticaretin yükselişi yavaşlar ...

FARK YARATAN CMO'LAR

"Pandemi öncesi dönemde işimiz daha rahatmış" diye düşünüyorum. Dünyadaki gelişmeleri izleyip geleceğe yönelik öngörülerde bulunmak nispete...

CMO'NUN İLETİŞİM PERFORMANSI

"Halkla olan bilgi akışını sağlamak, toplumun ihtiyaçlarına yönelik hizmetler ve çözümler sunmak" şeklinde özetleyebileceğimiz "Pazarlama İ...

CMO'NUN 'SİNERJİ' YÜKLÜ YÖNETİMİ

Şirketlerin çoğu için kritik bir unsur olan satış, başarısını, nitelikli insan gücünden alıyor. Bu kapsamdaki güçlü bir ekip, aynı zamanda ...

MARKALARDA CİNSİYET EŞİTLİĞİ

Pazarlama süreçlerinde zamanın ruhunu yakalamak ve içgörülere göre hareket etmek çok önemli. Günümüzün ve geleceğin tüketicileri, daha eşit...

PAZARLAMANIN "YENİ" TRENDLERİ

Dünyanın önde gelen profesyonel danışmanlık şirketlerinden DELOITTE tarafından düzenlenen "2021 Küresel Pazarlama Trendleri" anketi, çarpıc...

CMO'NUN, CEO ILE ORTAK AJANDASI

Pazarlama işlevi daha stratejik; ama aynı derecede karmaşık ve zorlu bir hâl aldı. Haliyle CMO'ların görevi de evrim geçirmeye devam ediyor...