Vodafone Global’in Fit for the Future Raporu, ‘Geleceğe Hazır’ şirketleri bu yıl “Güven Uçurumu” odağında mercek altına aldı. 2 bin 300’den fazla işletmeyle ve 5 binden fazla müşteriyle yürütülen araştırmada, işletmelerin kendilerine müşteriler tarafından ne kadar güvenildiğini düşündükleriyle müşterilerin gerçekte ne hissettikleri arasında bir uçurum olduğu tespit edildi. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, “Raporumuzda gördük ki, rekabetçi piyasa koşullarında müşterilerin güven duyabileceği bir marka inşa etmek, şirketlerin gelecek dönemlere uygunluğu açısından kritik bir önem arz ediyor” dedi.
Güven Uçurumunu Kapatabilen Şirketler, Geleceğe Hazır