Superfresh en sevilen marka seçildi

SuperFresh, MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirdiği, “Türkiye'nin Lovemark’ları 2024” araştırmasında, “dondurulmuş gıda” kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, SuperFresh’in sürekli inovasyon stratejisi, sürdürülebilir iletişim ve geniş bulunurluk ağıyla ulaşılabilir marka konumlandırmasının bu başarıda büyük rol oynadığının altını çizdi. Doğan, dondurulmuş gıda pazarının son 3 yıldır tonajda iki haneli büyüme gösterdiği ifade ederek, SuperFresh ile pazara her yıl 13 kategoride 50’den fazla yeni ürün sunduklarını, markalı pazarda yüzde 43’lük ciro pazar payıyla liderliklerini sürdürdüklerini belirtti.

BUSINESS LIFE