Alarko Şirketler Topluluğu, marka kimliğini ve logosunu yenilediği 70. yılında, global kabul görmüş sürdürülebilirlik ilkeleri çerçevesinde şekillendirdiği Sorumlu İletişim Politikası’nı kamuoyuyla paylaştı. Anlamlı bir ilke daha imza attıklarını söyleyen Alarko Şirketler Topluluğu CEO’su Ümit Nuri Yıldız, “Gezegenimiz ve toplumlarımız için kritik öneme sahip iklim mücadelesinde büyük şirketlerin rol model olması gerektiğine inanıyoruz” dedi.
Alarko Şirketler Topluluğu, Türkiye’de Sorumlu İletişim Politikası’nı yayımlayan ilk holding oldu. Bu hamleyle çok şirketli kurumların yeşil boyama ile mücadele konusundaki etki gücüne dikkat çektiklerini belirten Alarko Şirketler Topluluğu CEO’su Ümit Nuri Yıldız, “Gezegenimiz ve toplumlarımız için kritik öneme sahip iklim mücadelesinde büyük şirketlerin rol model olması gerektiğine inanıyoruz. Marka kimliğimizin ve logomuzun yenilendiği 70. yılımızda, henüz tüm dünyada oldukça yeni bir uygulama olan “Sorumlu İletişim Politikası”nı Türkiye’de yayımlayan ilk holding olmanın gururunu yaşıyoruz. Alarko Şirketler Topluluğu’nun iş dünyasında yeşil boyamanın engellenmesi yönündeki bu öncü adımının çok şirketli kurumlarımıza örnek olmasını diliyoruz” dedi.