CMO’nun sürdürülebilir pazarlama başarısı
ETİ TÜRKİYE CMO’SU AYNUR KESKİN, BÜYÜME TRENDİNİ SÜRDÜRECEKLERİNİ SÖYLÜYOR. TAB GIDA CMO’SU CANER ALPASLAN DA ODAĞINDA BÜYÜME OLDUĞUNU BELİRTİYOR. TURKCELL PAZARLAMA VE…
ETİ TÜRKİYE CMO’SU AYNUR KESKİN, BÜYÜME TRENDİNİ SÜRDÜRECEKLERİNİ SÖYLÜYOR. TAB GIDA CMO’SU CANER ALPASLAN DA ODAĞINDA BÜYÜME OLDUĞUNU BELİRTİYOR. TURKCELL PAZARLAMA VE…
2024 YILI PAZARLAMADA ADETA YENİLİKÇİLİK YILIYDI. EN YENİLİKÇİ 10 CMO’DAN MULTINET UP CMO’SU BORA IŞIK YAPAY ZEKAYI ETKİN KULLANIMIYLA, BEYMEN CMO’SU ELİF GÖKTAŞ, STRATEJİK…
MARKA YÖNETİMİNDE BAŞARININ GÜNCEL SIRLARI NELER? CMO’LARA GÖRE 2025 PAZARLAMA TRENDLERİ NELER OLACAK? MARKA BAŞARISINDA YENİLİKÇİLİĞİN VE TEKNOLOJİNİN ROLÜ NE? ALLIANZ TÜRKİYE…
AK GIDA-İÇİM SÜT PAZARLAMA DİREKTÖRÜ EBRU ÜSTÜN UTKU, “PAZARLAMANIN TEMELİNDE TUTKU YATAR” DİYOR. BSH TÜRKİYE MARKA PAZARLAMA DİREKTÖRÜ BURAK DESTİCİ, TÜKETİCİYLE TEK YÖNLÜ…
BEYMEN CMO’SU ELİF GÖKTAŞ, ÖNCELİKLERİNİ ANLATIYOR. DOĞTAŞ MARKA VE ÜRÜN DİREKTÖRÜ ÇAĞRI ÖZTÜRK, “YENİLİKÇİ VE ETKİLİ STRATEJİLER GELİŞTİRDİK” DİYOR. MİGROS GRUBU…
BÜYÜK DÜNYA MARKALARI ÇIKARAMAMIŞ OLMAK TÜRKİYE EKONOMİSİNİN EN ZAYIF HALKALARINDAN BİRİ OLARAK DİLE GETİRİLİR UZMANLAR TARAFINDAN. EVET, ÜLKEMİZ ZOR DÖNEMLER GEÇİRDİ TARİHTE VE…