Enerjisa Enerji, müşteri deneyiminde sektörüne öncülük eden projelerine hız kesmeden devam ediyor. Müşterilerinin abonelik işlemlerini gerçekleştirdiği merkezlerini sürdürülebilirlik ve teknolojiyi odağına alarak tamamen yenileyen ve bir deneyim merkezi haline getiren Enerjisa Enerji, Çukurova Müşteri Hizmetleri Merkezi’ni Adanalılarla buluşturdu. Enerjisa Enerji Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, “Türkiye’nin 4’te 1’ine doğrudan dokunan bir şirket olarak eşsiz bir müşteri deneyimi için müşterilerimizi en hızlı çözüme en konforlu alanlarda üst düzey bir hizmet anlayışıyla kavuşturmaya devam ediyoruz” dedi.
Enerjisa Enerji, müşteri memnuniyetine yönelik çalışmalarını, sürdürülebilirlik odaklı vizyonu çerçevesinde insan ve teknolojiyi merkeze koyarak geliştirdiği projelerle geleceğe taşıyor. Müşterilerine baştan uca mükemmel bir deneyim sunmak için müşteri hizmetleri merkezlerini sürekli yenileyen ve dönüştüren şirket, Ankara ve Osmaniye’den sonra yeni konsept müşteri hizmetleri merkezlerinin üçüncüsünü Çukurova Müşteri Hizmetleri Merkezi ile Adanalıların hizmetine sundu.
ADANA’YA ÖZEL TASARIM
Enerjisa Çukurova Müşteri Hizmetleri Merkezi, misafirlerini, Adana ile Sabancı Topluluğu’nun 100 yıllık ortak kültürel mirasını çağdaş bir anlayışla yansıtan detaylarla karşılıyor. Müşterilerin demografik yapıları, hizmet tercihleri ve merkezden ayrıldıklarında hissetmek istedikleri duygular göz önünde bulundurularak hazırlanan merkez, birebir yapılan müşteri görüşmeleriyle şekillendirilerek tasarlandı. Son teknolojiyle donatılan bu çağdaş merkez, müşteri beklentilerine uygun bir tasarımla hizmete sunuldu. Adana Çukurova Müşteri Hizmetleri Merkezi, yüzde 100 yenilenebilir enerji kullanımı, güneş enerjili bekleme üniteleri ve elektrikli araç şarj istasyonları gibi çevre dostu çözümlerle donatıldı.
ENERJİ TÜNELİ
Sabancı Holding Enerji Grubu Başkanı Kıvanç Zaimler ve Enerjisa Enerji CEO’su Murat Pınar’ın da katılım gösterdiği açılışta görüşlerini ifade eden Enerjisa Enerji Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, şöyle dedi: “Türkiye’nin nüfusunun 4’te 1’ine doğrudan dokunan bir şirket olarak eşsiz bir müşteri deneyimi için müşterilerimizi en hızlı çözüme en konforlu alanlarda üst düzey bir hizmet anlayışıyla kavuşturmaya devam ediyoruz. Akdeniz Bölgesi’ne ve Adana’ya göre özelleştirdiğimiz ve bölge insanının hayatlarında önemli yere sahip detaylar barındıran bir içerik seti kullandığımız Enerji Tüneli’nde, Adanalıların kendi topraklarında, kendi evlerindeymiş gibi bir deneyim yaşayacağına inanıyoruz.”
SABANCI’NIN ADIMLARI
Ankara’da başlatılan interaktif enerji müzesi konsepti Enerji Tüneli, bu merkezde de devam ediyor. Küresel ölçekli enerji kullanımından bireysel enerji tasarrufuna kadar geniş bir perspektif sunan Enerji Tüneli’nde ziyaretçiler, sera gazının iklim üzerindeki olumsuz etkilerini, yenilenebilir enerji kullanımının faydalarını ve evlerde enerjiyi verimli kullanma yöntemlerini kendi elleriyle deneyimleyebiliyorlar. Sabancı Holding’in ilk adımlarının atıldığı Adana’ya özel olarak eklenen ‘Sabancı’nın Adımları’ interaktif alanında ise ziyaretçiler, 1925 yılında Kayseri’den Adana’ya atılan adımla başlayan Sabancı’nın yolculuğunu; Cumhuriyet döneminde Adana’da kurulan fabrikalarla sanayileşme hamlelerini, holdingleşme sürecini, bu topraklardan kazanılanı bu toprakların insanlarına vermek idealiyle Türkiye’nin dört bir yanına kurulan Sabancı Vakfı eserlerini, Türkiye’nin Enerjisi vizyonu ile kurulan Enerjisa’nın 1996’dan bu yana üretim, dağıtım ve perakende iş kollarındaki faaliyetleri ile beraber yenilenebilir enerji alanında attığı adımları takip ederek ‘Daha İyi Bir Gelecek’ yolculuğuna katılabiliyorlar.