Birlik ve beraberlik duygusunun Yataş’ın başarısının ardındaki en önemli güç olduğunu belirten Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, tüketicilerin evde geçirdiği zamanın giderek arttığına dikkat çekerek şunları söyledi: “Son dönemde yapılan araştırmalara baktığımızda tüketicilerin evde misafir ağırlamayı, daha fazla yemek yapmayı arzu ettiğini gözlemliyoruz. Bu durum mobilya ve yatak sektöründe büyük bir büyüme potansiyeli yaratıyor. Uyku ve sağlık ilişkisi konusunda farkındalık da her geçen gün artıyor. Bu fırsatları yakalamak için sürekli kendimizi geliştiriyor, yenilikçi ürünler sunuyor ve tüketicilerin beklentilerini aşmaya devam ediyoruz. Yeni yıla da en güçlü, en odaklı halimizle hazırız! 2025 bizim yılımız olacak!”
“2025 bizim yılımız olacak”
