“Çevreye duyarlı müşteri deneyimi sunuyoruz”

Multinet Up #DünyayaKazandırmak projesiyle Sardis Awards'ta altın ödül kazandı. Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Gül Bilgin Mokan, “Amacımız, müşteri deneyiminde sürdürülebilir değer yaratmak” dedi.

MultInet Up’ın dijital dönüşümle sürdürülebilirliğin buluştuğu #DünyayaKazandırmak projesiyle müşteriyle fiziksel temas noktalarının yüzde 30’u dijitalleştirilerek operasyonel verimlilik artırıldı. 27.000 kg da karbon ayak izi azaltıldı. Bu iyileştirmeler sonucunda yıllık toplam 6,5 milyon TL maliyet avantajı sağlayan Multinet Up, #DünyayaKazandırmak projesiyle Sardis Awards'ta, “Sürdürülebilirlik Odaklı İnovasyon” kategorisinin “Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik” bölümünde altın ödül kazandı. Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Gül Bilgin Mokan, “Amacımız, müşteri deneyiminde sürdürülebilir değer yaratmak. çevreye duyarlı bir müşteri deneyimi sunmayı ve dijitalleşmenin gücünü kullanarak geleceğe katkıda bulunmayı hedefledik” dedi.

BUSINESS LIFE