“Fark edilir olmaya çalışıyoruz”

Barilla, 2024’de Kantar Araştırma şirketinin her yıl yapmış olduğu marka sağlığı araştırmasında makarna kategorisinin ilk ikonik markası oldu. Filiz ise Türkiye’nin ilk coğrafi işaretli Mardin bulgurunu ulusal pazarda portfoyüne katan marka olarak Türk mutfağını sahiplenen ilk makarna markası. Barilla Türkiye Pazarlama Direktörü Selcen Tokgöz Özkan, “Tüm bunların neticesinde her iki markamızda da artırmış olduğumuz hane penetrasyonuyla artık daha çok evde var olmayı başardığımız bir yılı geride bıraktık. Tüketicilerin günden güne daha hassas seçimler yaptığını görüyoruz, bu sebeple yarattığımız marka hikayeleriyle akılda kalıcılık, fark yaratma ve satın alma noktalarında fark edilir olmaya çalışıyoruz. ” dedi.

BUSINESS LIFE