SABANCI HOLDİNG CEO’SU CENK ALPER, “İŞLERİMİZİ DOĞAYLA UYUMLU HALE GETİRMELİYİZ” DİYE UYARIYOR. HEPSİBURADA CEO’SU NİLHAN ONAL GÖKÇETEKİN, “SEKTÖRE İLHAM VERECEĞİZ” DİYOR. MULTINET UP CEO’SU ALİ EMRE SEVER, SAĞLIK, VERİMLİLİK VE BÜYÜMEYE ODAKLANDIKLARINI BELİRTİYOR. TAV HAVALİMANLARI İCRA KURULU BAŞKANI SERKAN KAPTAN, “PAYDAŞLARIMIZA EN YÜKSEK FAYDAYI YARATMAYA ÇALIŞACAĞIZ” DİYOR. ULUDAĞ ENERJİ GRUBU CEO’SU SİNAN ÖKTEM, “KARARLARIMIZDA SOSYAL ETKİ ÖNEMLİ” DİYOR. VODAFONE TÜRKİYE CEO’SU ENGİN AKSOY, “KAPSAYICI BAKIŞ AÇISIYLA SÜRDÜRÜLEBİLİR GELECEK İNŞA EDEBİLİRİZ” DİYE ANLATIYOR. ZURICH SİGORTA GRUBU TÜRKİYE CEO’SU YILMAZ YILDIZ İSE “SEKTÖRDE FARK YARATACAĞIZ” DİYOR.
SELEN KOCABAŞ I s.kocabas@businesslife.com.tr
Şirketlerin amacı bulunduğumuz dünyada, hissedarlarına değer yaratmanın çok ötesine geçti. Bu durumu pek çok örneklerle yaşamaktayız. Artık tüm paydaşlarına katkı sağlayan kurumlar değer üreterek yaşamlarına devam ediyor. Hissedarlarına, çalışanlarına, müşterisine, iş ortaklarına, tedarikçisine, bulunduğu çevreye ve topluma katkı sağlamak olmazsa olmaz nokta. Müşteriler ürün, servis, hizmet tercihlerinde artık markaların toplamda yarattığı sosyal etkiye göre kullanıp kullanmama kararına varıyor. Örneğin en hasssas pandemi döneminde şirketlerin yaptıkları faaliyet alanlarının ötesinde hijyeni, güvenliği ve sağlığı yaşamın merkezine koyan şirketler bir adım öne geçti. Alışveriş merkezleri yöneten, perakendenin müşterisi olan büyük bir grup AVM’lerini kapama kararını daha yasaklar gelmeden aldı. Bunu gelir kaybını göze alarak ve sağlık ve hijyen için aldı. Bu dönemi ESG hazırlık dönemi olarak değerlendirip açılışla birlikte müşterilerin en çok tercih ettiği perakendeci oldu. Geçtiğimiz hafta Davos Dünya Ekonomik Forumu dünyanın ana gündemleriyle toplandı. Ve zirve her yıl olduğu gibi Küresel Risk Raporu sonuçlarının paylaşımı ile başladı. PwC ve Dünya Ekonomik Forumu, önümüzdeki on yılın ekonomik, çevresel, jeopolitik, sosyal ve teknolojik konulardaki risklerini açıkladı. Önümüzdeki on yılın beş başlığının dördü çevreyle ilgili. Sürdürülebilirliği ve ESG’yi büyüme stratejinizin neresinde ve nasıl konumlandırdığımız paydaşlarımızla nasıl bir dönüşüm stratejisi yürüttüğümüz çok önemli. Hepimizin “gezegenimizi koruma” amacımızın olması gerektiği açıkça ortada. Sürdürülebilir bir dünya için büyük risklerimiz var. Bu ay Sosyal Etki konusunu CEO’larımızla değerlendireceğiz. Sürdürülebilirlik dediğimizde yaptığımız işleri değer katarak, büyüterek, dönüştürerek sürdürmek çok önemli. Bu kapsamda BUSINESS LIFE’ın uzun yıllardır Türkiye’de iş dünyasının nabzını tutma odağını tebrik ediyor; 15. yılı okurları, destekçileri, içerik üreticileri ve tüm paydaşlarıyla kutlu olsun diyorum.
ENGİN AKSOY I VODAFONE TÜRKİYE CEO’SU
“KAPSAYICI BAKIŞ AÇISIYLA SÜRDÜRÜLEBİLİR GELECEK İNŞA EDEBİLİRİZ”
“Sadece insan yaşamını değil tüm canlı yaşamını ve onların içerisinde yaşadıkları doğayı ve ekosistemleri içeren kapsayıcı bir bakış açısıyla sürdürülebilir bir gelecek inşa edebiliriz.”
Bireyler ve kurumlar olarak yaptığımız her işin merkezine “yaşamı” koymamız gerektiğine yürekten inanıyorum. Sadece insan yaşamını değil tüm canlı yaşamını ve onların içerisinde yaşadıkları doğayı ve ekosistemleri içeren kapsayıcı bir bakış açısıyla sürdürülebilir bir gelecek inşa edebiliriz. Her geçen gün gelişen teknolojiyi olumlu ve kapsayıcı sosyal dönüşümün itici gücü haline getirmeliyiz. Bu bakış açısı sadece benim değil Vodafone’da çalışan her arkadaşımın çalışma felsefesinin ve kurumsal duruşumuzun ve amaç odaklı yaklaşımızın temel bir parçası.
“YÖNETİŞİM BOYUTUYLA ELE ALIYORUZ”
Vodafone Türkiye olarak, sürdürülebilirlik çalışmalarına 2010 yılında başladık. Sürdürülebilirlik meselesini sadece ilk akla gelen çevresel boyutuyla değil, sosyal ve daha fazla şeffaflık, hesap verebilirlik anlamına gelen yönetişim boyutuyla da ele alıyoruz. Konunun gezegenimiz ve insanlığın geleceği için öneminin farkındayız ve bu alanda mümkün olan en kapsamlı şekilde faaliyetler yürütüyoruz. Bugün bir şirket, müşterisi olsun olmasın, toplumun ihtiyaçlarına duyarlı olmalı ve bu ihtiyaçları karşılayacak çözümler geliştirebilmeli. Çünkü, günümüz tüketicisinin bir markayla olan ilişkisini sadece kalite ve fiyat belirlemiyor; tüketici o markayla duygusal bağ da kuruyor. Günümüzde tüketicilerin yüzde 83’ü şirketlerden Çevresel, Sosyal, Yönetişim (ÇSY) konularında iyi uygulamalar yapmalarını bekliyor.
“ÖNCÜ ROL ÜSTLENİYORUZ”
İŞİN AYRILMAZ PARÇASI Biz grubumuzun bilgi birikiminden de yararlanarak ÇSY konusunda Türkiye’de öncü bir rol üstleniyoruz. ÇSY konseptini işimizin ayrılmaz bir parçası olarak görüyor ve başarıyla uyguluyoruz. Ve bu kapsamda yürüttüğümüz faaliyetleri her yıl düzenli olarak raporluyoruz.
TEKNOLOJİ GÜCÜ Son yayınlanan raporumuza göre operasyonlarımızdan kaynaklanan emisyonlarımızı baz yılımız olan 2020’ye oranla yüzde 95 azalttık. “Sosyal” başlığı altında yürüttüğümüz projelerle de teknolojinin gücünü toplumun dezavantajlı kesimleriyle buluşturarak değer yaratmaya devam ediyoruz.
CENK ALPER I SABANCI HOLDİNG CEO’SU
“İŞLERİMİZİ DOĞAYLA UYUMLU HALE GETİRMELİYİZ”
“Bugün dünyada, sürdürülebilirlik odağında yeni bir ekonomi doğuyor. Bu yeni ekonominin barındırdığı fırsatları ortaya çıkarabilmek için doğayı işlerimizle değil, işlerimizi doğayla uyumlu hale getirmeliyiz.”
Sürdürülebilirliğin yeni bir ekonomi olarak ele alınması çok önemli. Şirketlerin karbon, su ve biyoçeşitlilik yönetimi konusunda sorumlu davranmaları 2050 hedefleri için bir zorunluluk. Sürdürülebilirlik odaklı risklerin varlığını tartışacak noktayı çoktan geçtik. Bugün tüm paydaşların, ortak akıl doğrultusunda fikir üretmekten çok aksiyon alması gereken bir dönemdeyiz. Bugün dünyada, sürdürülebilirlik odağında yeni bir ekonomi doğuyor. Bu yeni ekonominin barındırdığı fırsatları ortaya çıkarabilmek için doğayı işlerimizle değil, işlerimizi doğayla uyumlu hale getirmeliyiz. Bunun aslında ilave bir maliyet yaratmadığını aksine işlerimiz için en büyük maliyetin, hiçbir şey yapmadan seyirci kalmak olduğunu özümsememiz gerekiyor.
“ÇEVİK İŞ MODELİ KURGULANABİLİR”
Karbon, su ve biyoçeşitlilik alanındaki kredi ve finansman çözümleri, sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda son derece önemli. Bununla birlikte tüm bunları aynı anda devreye almak bize çok büyük zaman kaybettirebilir. Sürdürülebilirlik hedeflerinde geri kaldığımız bir dünyada, daha fazla geç kalma lüksümüz yok. Bu yüzden adım adım gitmek, bu alanı geliştirerek ilerlemek; tüm adımların aynı anda atılmasını beklemekten çok daha faydalı olacaktır. Bunu yaparken de teknoloji endüstrisinin kazanımları, sürdürülebilirlik dünyası için çok öğretici bir role sahip olabilir. Aynı teknoloji dünyasının piyasaya bir ürün çıkarıp, pazardaki talebe göre bunu sürekli geliştirmesi gibi sürdürülebilirlikte de bu çevik iş modeli kurgulanabilir.
“TÜRK İŞ DÜNYASINI TEMSİL ETMENİN MUTLULUĞUNU YAŞIYORUZ”
ETKİ GÜCÜ Sürdürülebilirlik hedeflerinde başarıya ulaşabilmemizin yolu iş ve güç birliğinden geçiyor. Birbirimizin tecrübelerinden yararlanmak, iyi uygulamalarımızı ve yol haritalarımızı paylaşmak, hep birlikte daha iyiyi aramak için bu küresel organizasyonlardaki etki gücümüzü artırmamız çok önemli.
WBCSD’DE TEK TÜRK Sabancı Holding olarak Ekim’de 2020’de Dünya Sürdürülebilir Kalkınma İş Konseyi’ne (WBCSD) üye olduğumuzda, konseyin o dönemdeki tek Türk üyesi olmuştuk. Bu kez de konseyin stratejisinin denetlenmesinden sorumlu olan ve konsey faaliyetlerinin verimliliğini takip eden İcra Kurulu’nda Türk iş dünyasını temsil etmenin mutluluğunu yaşıyoruz.
“VAADİMİZİ DESTEKLİYOR” WBCSD Yıllık Genel Kurulu gerçekleşti. 1 Ocak 2025 tarihinden geçerli olmak üzere WBCSD icra kurulu üyeliğine atandım. 1995 yılında kurulan ve bugün itibarıyla 240 civarında küresel şirketi temsil eden WBCSD, sürdürülebilir kalkınmaya destek verirken şirketlerin bu alandaki dönüşümlerini iş birlikleriyle güçlendirmeye odaklanıyor. Üstlendiğim bu görev, “Sürdürülebilir bir yaşam için öncü girişimlerle Türkiye ile dünyayı birleştiririz” topluluk vaadimizin de çok önemli bir destekçisi olacak.
SERKAN KAPTAN I TAV HAVALİMANLARI İCRA KURULU BAŞKANI
“PAYDAŞLARIMIZA EN YÜKSEK FAYDAYI YARATMAYA ÇALIŞACAĞIZ”
“Çeyrek yüzyılı geride bıraktık. Şirketin İstanbul’da 9 milyon yolcuyla başlayan tarihçesi bu yıl 107 milyon yolcu ve 8 ülkede 15 havalimanından oluşan bir portföye ulaştı. İkinci 25 yılımızda da yolcularımıza en iyi seyahat deneyimini sunmak, paydaşlarımız için en yüksek faydayı yaratmak üzere çalışmayı sürdüreceğiz.”
TAV Havalimanları günümüze kıyasla çok farklı bir dünyada başlayan yolculuğunda küresel bir markaya dönüştü. Kurucularımız Tepe ve Akfen’in vizyonuyla doğan TAV Havalimanları, 2007’de halka açılarak ve ilk 10 yılında 10 havalimanından oluşan bir portföy oluşturarak büyüdü. 2012’den bu yana ana hissedarımız Groupe ADP ile dünyanın en geniş havalimanı işletmeciliği platformunun bir parçası olarak yola devam ediyor.
“AYAK İZİMİZ 100’DEN FAZLA HAVALİMANI’NDA”
Bugün 8 ülkede 15 havalimanı işletiyoruz. Servis şirketlerimiz ATÜ Duty-Free, BTA, Havaş, TAV İşletme Hizmetleri, TAV Technologies ve TAV Güvenlik’le birlikte küresel ayak izimiz 30’dan fazla ülkede 100’den fazla havalimanına ulaşıyor. İlk yılımızda 9 milyon yolcumuz vardı, 2024’te 107 milyon yolcuya hizmet verdik. İştiraklerle birlikte 44 bin çalışanımız ve geçen yıl 3,2 milyar dolara kadar çıkan piyasa değerimizle Türkiye’den çıkıp dünyanın sayılı havalimanı işletmecileri arasında yerimizi aldık.
EN BÜYÜK YATIRIM PROGRAMI
Son 3 yılda 2,5 milyar Euro’ya ulaşan tarihimizin en büyük yatırım programını hayata geçirdik. TAV Havalimanları’nın ikinci 25 yılını güvence altına aldık ve küresel ölçekte büyümemizi sürdürmek üzere güçlü bir zemin oluşturduk. Bu program kapsamında Almatı’daki yeni terminali 2024’te açtık. Antalya ve Ankara’daki yatırımlarımızı da bu yılın ilk yarısında tamamlayacağız. Önümüzdeki 3-4 yıl içinde Almatı’da 150 ila 300 milyon Euro yeni yatırım yapacağız.
“TÜRKİYE’NİN DÜNYADAKİ LİDER MARKASIYIZ”
ÇEYREK YÜZYIL Havalimanı işletmeciliği sektörünün öncüsü TAV Havalimanları olarak çeyrek yüzyılı geride bıraktık. İstanbul’da 9 milyon yolcuyla başlayan tarihçemiz bu yıl 107 milyon yolcu ve sekiz ülkede 15 havalimanından oluşan bir portföye ulaştı.
1,5 MİLYAR YOLCU Havalimanı işletmeciliğinde Türkiye’nin dünyadaki lider markası TAV Havalimanları olarak bu yıl 25. yılımızı kutluyoruz. 10 Ocak 2000’de Atatürk Havalimanı yeni dış hatlar terminalini açarak ilk yolcularını karşılayan TAV Havalimanları, çeyrek yüzyılda 1,5 milyar yolcuya hizmet verdi.
SİNAN ÖKTEM I ULUDAĞ ENERJİ GRUBU CEO’SU
“UZUN VADELİ DEĞER ÜRETECEĞİZ”
“Sürdürülebilirlik ve ESG, şirket stratejimizin önemli bir bölümünde yer alıyor. Yatırımlarımızı ESG’ye uyumlu biçimde yönlendiriyor, tedarik zincirinde de bu kriterleri benimseyen iş ortaklarıyla çalışmayı tercih ediyoruz. Böylece, şirketimizin ve paydaşlarımızın uzun vadeli değer üretmesini sağlamayı hedefliyoruz.”
Projelerimizle çevresel sürdürülebilirliği desteklerken, toplumun her kesimine dokunan çalışmalara imza atmaya özen gösteriyoruz. Hatay Yaşam ve Gelişim Kampüsü gibi projelerle afet sonrası yeniden yapılanma süreçlerine destek oluyoruz. Eğitimden tasarruf bilincine, kadın istihdamından dezavantajlı bölgelerde enerji erişimine kadar geniş bir yelpazede sosyal fayda üretmek için çalışıyoruz. Geleceğe yönelik adımlarımızda, teknoloji ve değişimi rehber alarak, çevresel ve toplumsal ihtiyaçlara yanıt veren, kalıcı değer yaratan çözümler geliştirme vizyonunu taşıyoruz.
YOL HARİTASI
Öncelikle yerel ihtiyaçları ve paydaş beklentilerini analiz ederek başlıyoruz. Proje planlama aşamasında belediyeler, sivil toplum örgütleri ve eğitim kurumlarıyla iş birliği yapıyoruz. Her girişimin ölçülebilir hedeflerini belirleyip uygulama sürecini düzenli olarak izliyor, raporluyor ve varsa gerekli iyileştirmeleri hızla devreye alıyoruz. Dijital platformları, tasarruf ve bilinçlenme tarafında etkin kullanarak proje ölçeğini büyütebiliyor ve sürdürülebilir sonuçlar elde ediyoruz. Özellikle enerji verimliliğini artırmayı, çevresel etkimizi azaltmayı ve karbon nötr bir yol haritası izlemeyi hedefliyoruz. Grup şirketlerimizle geliştirdiğimiz projelerle bireyleri enerji tasarrufu konusunda bilinçlendiriyoruz. Ayrıca sosyal sorumluluk projelerimizle eğitim, çevre ve toplumsal farkındalık konularında aktif rol alıyor, geleceğe daha sürdürülebilir bir miras bırakmak için çalışıyoruz. "Trafolar Konuşuyor", "Pembe Lambalar", "Enerji Danışmanım", "VR ile Enerji Tasarrufu Karagöz ve Hacivat", "Engelsiz İletişim", "Hatay Yaşam ve Gelişim Kampüsü", "Sevgimiz Enerjimiz Sizinle", "Yeşil Dönüşüm Ormanları" gibi pek çok projeye imza atarak tüm Türkiye'ye değer katıyoruz.
“YATIRIMLARIMIZ ESG UYUMLU”
Sürdürülebilirlik ve ESG, şirket stratejimizin önemli bir bölümünde yer alıyor. Karar alma süreçlerinde finansal getirinin yanı sıra, çevresel ve sosyal etkileri de değerlendiriyoruz. Enerji verimliliği projeleriyle karbon ayak izimizi düşürürken, açık ve hesap verebilirliği artıracak yönetişim uygulamalarına odaklanıyoruz.
“PAYDAŞLARLA DÖNÜŞÜYORUZ”
ENERJİ GÜCÜ Paydaşlarımızla yürüttüğümüz dönüşüm stratejisi, geleneksel iş yapma biçimlerinden çok daha fazlasını içeriyor. Bu dijitalleşme veya teknoloji entegrasyonuyla bir kültürel dönüşümün parçası olmayı ifade ediyor. Biz enerjiyi bir kaynak olarak paydaşlarımızın yaşam tarzlarını, iş yapma şekillerini ve çevreyle ilişkilerini dönüştüren bir güç gibi görüyoruz.
STRATEJİ Stratejimiz, paydaşlarımızla birlikte bilinçli bir iş yapma modeli oluşturmak, sürdürülebilirliği bir yaşam biçimi haline getirmek ve her adımda daha fazlasını başarmaya teşvik eden bir dinamik yaratmak. Bu dönüşüm, iş süreçlerinde toplumsal ve çevresel etkilere duyarlı bir yaklaşımda kendini gösteriyor. Teknolojiyi; verimliliği artıran, daha insancıl, daha yeşil ve daha katılımcı bir gelecek yaratmanın bir aracı olarak kullanıyoruz.
YILMAZ YILDIZ I ZURICH SİGORTA GRUBU TÜRKİYE CEO’SU
“TASARRUF AÇIĞININ GİDERİLMESİNİ ÖNCELİĞİMİZE ALDIK”
“Türkiye, bu coğrafyadaki en gelişmiş ekonomi ve büyüme potansiyeli en yüksek ülke konumunda. Biz de hayat sigortalarının yaygınlaştırılmasını ve tasarruf açığının giderilmesini önceliklendiriyoruz.”
Türkiye, bu coğrafyadaki en gelişmiş ekonomi ve büyüme potansiyeli en yüksek ülke konumunda. Zurich Grubu açısından da yatırımlar için öncelikli bir ülke. NN Hayat ve Emeklilik satın almasıyla Türkiye’ye güvenimizin altını bir kez daha çiziyoruz. Yeni satın almanın Türkiye’nin geleceğine ve Türk ekonomisine duyduğumuz güvenin net bir göstergesi.
YENİ ALANLARA HIZLI GİRİŞ
2008’den bu yana Türkiye’de başarılı ve kârlı bir performansımız var. Sürdürülebilir büyümeye ve tüm paydaşlara katma değer yaratmaya dayalı stratejimizle elementer sigortada ürün yelpazemizi genişletirken, önce İspanya merkezli MAPFRE Yaşam, şimdi Hollanda merkezli NN Hayat ve Emeklilik satın almalarıyla birlikte bireysel emeklilik ve hayat sigortacılığı alanlarına hızlı bir giriş yapıyoruz. Zurich Sigorta Grubu’nun uluslararası bilgisi, deneyimi ve müşteri odaklı hizmet anlayışı ile müşterilerimize artık daha geniş kapsamda ürün ve hizmetler sunacağız.
“ERİŞİLEBİLİR ÇÖZÜMLER SUNMAYI HEDEFLİYORUZ”
STRATEJİK ALANLAR Bireysel emeklilikte, devlet kurumları ve SEDDK tarafından iyi kurgulanmış bir yapı mevcut. Biz de sigorta sektörünün ihtiyaçlarına odaklanarak, hayat sigortalarının yaygınlaştırılmasını ve tasarruf açığının giderilmesini önceliklendiriyoruz. BES ile bütünleşik hayat sigortası ürünleri ve yatırım fonlu hayat sigortalarını stratejik alanlar olarak görüyoruz.
“SEKTÖRDE FARK YARATACAĞIZ” Katılımcı deneyimini iyileştirme, etkin fon yönetimi ve dijital odaklı hizmetlerle daha hızlı, kolay ve erişilebilir çözümler sunmayı hedefliyoruz. NN Hayat ve Emeklilik’in müşteri portföyü, dağıtım kanalları ve deneyimli ekibi, Zurich Türkiye için büyük bir kazanım oldu. Bu birleşim daha zengin çözümler ve sektörde fark yaratan hizmetler sunmamıza olanak sağlayacak."
NİLHAN ONAL GÖKÇETEKİN I HEPSİBURADA CEO'SU
“TÜRKİYE’DE TİCARETİ DİJİTALLEŞTİRİYORUZ”
“Türkiye’de ticaretin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonumuzla yenilikçi çözümler geliştirmeye devam ediyoruz. Bu doğrultuda geliştirdiğimiz inovatif çözümlerimiz ve hizmetlerimiz sayesinde Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markasıyız.”
Hepsiburada olarak Türkiye’de ticaretin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonumuzla yenilikçi çözümler geliştirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimiz için geniş ürün yelpazesinden sektörün en iyi ödeme ve vadelendirme çözümlerine, hızlı ve güvenilir teslimata kadar uçtan uca pürüzsüz bir alışveriş deneyimini sağlamak bu vizyonun vazgeçilmez bir unsuru. Bu doğrultuda geliştirdiğimiz inovatif çözümlerimiz ve hizmetlerimiz sayesinde Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markasıyız.
YENİ İŞ BİRLİKLERİYLE YENİ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ
E-ticaret alanındaki çeyrek asırlık tecrübemizi şimdi Vodafone müşterileriyle buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz. ‘Vodafone’lulara Özel Hepsiburada’ platformu, güçlü altyapımız ve geniş ürün yelpazemizle milyonlarca Vodafone müşterisine güvenilir, hızlı ve kullanıcı odaklı bir alışveriş deneyimi sunacak. Vodafone Red’lilere sunduğumuz Hepsiburada Premium üyeliği ile de ek faydalar sağlayacaklar. İki lider teknoloji şirketinin güç birliği sayesinde, bir yılda müşterilerimize 1,5 milyar TL değerinde fayda sağlamayı hedefliyoruz.
“SEKTÖRE İLHAM VERECEĞİZ”
SEKTÖRE İLHAM Bu iş birliğimizin, sektöre ilham verecek bir örnek olacağına inanıyorum. Hepsiburada olarak güçlü ortaklıklarla müşterilerimize daha fazla değer katmaya devam edeceğiz. E-ticaret ve telekomünikasyon alanlarında ilk niteliği taşıyan bu iş birliğiyle ‘Vodafone’lulara Özel Hepsiburada’ platformu, toplam 16 milyonu aşkın kullanıcıya sahip ‘Vodafone Yanımda’ uygulamasının içinde hizmet verecek. Platform üzerinden alışveriş yapan müşteriler, harcamaları karşılığında GB hediyeleri, özel indirimler ve promosyonlardan yararlanacak.
EK AVANTAJLAR İş birliği kapsamında müşterilere Vodafone Red ve Hepsiburada Premium ile ek avantajlar sağlanırken tüm avantaj ve kampanyalarla bir yılda müşterilere toplam 1 milyar 536 milyon TL’lik fayda sağlanması hedefleniyor.
ALİ EMRE SEVER I MULTINET UP CEO’SU
“SAĞLIK, VERİMLİLİK VE BÜYÜMEYE ODAKLANDIK”
“2024’te yeni ürün ve iş birlikleriyle hayatlara dokunduk, teknolojik altyapımızı güçlendirdik ve ‘mutlu çalışan, mutlu müşteri’ anlayışıyla ödüllere layık görüldük. Yenilikçi çözümlerimizle iş dünyasında fark yaratmaya ve iş ortaklarımızla birlikte büyümeye devam edeceğiz. 2025’te sağlık, verimlilik ve büyümeye odaklanıyoruz.”
2024 yılı Multinet Up ailesi için birlikte başarmanın ve geleceğe umutla bakmanın yılı oldu. 2024’te yeni ürün ve iş birlikleriyle hayatlara dokunduk, teknolojik altyapımızı güçlendirdik ve ‘mutlu çalışan, mutlu müşteri’ anlayışıyla ödüllere layık görüldük. şikayetvar.com yemek kartı kategorisinde iki yıl üst üste diamond ödülü kazanmak, kullanıcılarımızın bize duyduğu güvenin en güzel kanıtı oldu. Türkiye'nin en büyük şirketlerinin sıralandığı Fortune 500 ve Capital 500 listelerinde yer almak da ayrı bir gurur kaynağıydı. Ama durmaya niyetimiz yok; 2025 hedeflerimiz arasında ilgili araştırmalarda Türkiye’nin en büyük 100 şirketi arasına girmek var ve bunu hep birlikte başaracağımıza inanıyorum. Yenilikçi çözümlerimizle iş dünyasında fark yaratmaya ve iş ortaklarımızla birlikte büyümeye devam edeceğiz.
VERİMLİLİK VE BÜYÜME PLANI
İş dünyasının ihtiyaçlarına kapsamlı çözümler sunan bir Şirketten Şirkete ve Şirketin Çalışanına (B2B2E) platformu olarak marka amacımız şirketlerin büyümesini hızlandırmak. 2025, şirketlerin maliyet yönetimi ve çalışan bağlılığına her zamankinden daha fazla odaklanacağı bir yıl olacak. Multinet Up olarak biz de bu doğrultuda şirketlerin büyümesine hız kazandıran ürünlerimizle daha fazla tercih edileceğimizi öngörüyoruz. Ayrıca, müşteri deneyiminde mükemmellik hedefimiz doğrultusunda yapay zeka ve RPA projeleriyle süreçlerimizi daha verimli hale getiriyor, müşteri kaybı oranlarını proaktif bir şekilde yönetiyoruz.
“DİKKAT ÇEKİCİ BÜYÜDÜK”
2025 HEDEFİ 2024 yılında ciromuzu bir önceki yıla göre iki katına çıkararak dikkat çekici bir büyüme performansı sergiledik. 2024’te 25. Yılımızı kutluyoruz. Yenilikçi çözümlerimiz, dijitalleşme odaklı vizyonumuz ve müşteri memnuniyetine verdiğimiz öncelikle Türkiye’nin En Mutlu İş Yeri unvanı alan şirketlerden biri olarak öne çıktık. 76 binden fazla üye iş yeriyle büyümeye devam eden Multinet Up, 2025 yılında kullanıcılarını yenilikçi ürünüyle buluşturmayı hedefliyor.