TAB GIDA CMO’SU CANER ALPASLAN, “TÜKETİCİLERİ DOĞRUNUN İZİNDEN GİTMEYE TEŞVİK EDİYORUZ” DİYOR. FUZUL PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİM MÜDÜRÜ BANU DERLEN, YAPAY ZEKA TEKNOLOJİLİ REKLAM FİLMİ HAZIRLADIKLARINI SÖYLÜYOR. TATİLSEPETİ PAZARLAMA DİREKTÖRÜ CANAN DEMİR, SORUMLU TURİST FARKINDALIĞI KAZANDIRACAKLARINI ANLATIYOR. ÜLKER CMO’SU MUSTAFA KABAKÇI, “SPOR İLETİŞİMİMİZDE ÖNEMLİ YER TUTUYOR” DİYOR. VESTEL PAZARLAMA GENEL MÜDÜRÜ DUYGU BADEM UYLUKÇUOĞLU, “GENÇLERE İLHAM VEREN REKLAM FİLMİ HAZIRLADIKLARINA DİKKAT ÇEKİYOR. AKBANK MARKA VE İLETİŞİM BAŞKANI BERİL ALAKOÇ DA “GENÇLERİN YANINDAYIZ” DİYOR.
GÜVEN BORÇA I g.borca@businesslife.com.tr
Pazarlamanın klasik sınırları artık çok geride kaldı. Yeni nesil CMO’lar yalnızca marka bilinirliği oluşturmakla değil, aynı zamanda toplumsal fayda üretmek, teknolojiyi iş stratejilerine entegre etmek ve tüketiciyle güven temelli, uzun soluklu bağlar kurmakla meşgul. Marka değeri artık sadece görünürlükle değil, anlamla, sorumlulukla ve etkiyle ölçülüyor. Reklam kampanyaları birer satış mesajından öte kültürel kodlara dokunan, duygusal bağ kuran, teknolojiyi yaratıcı anlatıya dönüştüren birer hikaye platformuna evriliyor. “CMO’nun Kreatif Ajandası” oldukça yoğun. Son dönemin reklam kampanyalarına odaklanarak aslında Türkiye’nin önde gelen markalarının pazarlama liderlerinin değişen pazarlama paradigmalarına, yapay zekanın yaratıcı süreçlerdeki rolüne ve toplumsal sorumluluğun artık neden işin merkezinde yer aldığına baktık. CMO’lar artık yalnızca marka yöneticisi değil aynı zamanda kültür tasarımcısı, veri stratejisti, teknoloji yorumcusu ve toplumla empati kuran bir değişim lideri.
CANER ALPASLAN I TAB GIDA CMO’SU
“DOĞRUNUN İZİNDEN GİTMEYE TEŞVİK EDİYORUZ”
“Güven ve şeffaflık platformumuz Ne Yediğini Bil ile çağımızın en büyük sorunlarından biri olan dezenformasyona karşı güçlü bir reklam filmiyle yanıt veriyoruz. ‘Her Duyduğuna İnanma!’ sloganıyla hazırlanan üç filmlik seri, TAB Gıda’nın bünyesindeki markalara dair bilgilerin şeffaf bir şekilde paylaşıldığını yaratıcı bir dille ortaya koyarken, tüketicileri bilgilerin kaynağını sorgulamaya ve doğrunun izinden gitmeye teşvik ediyor.”
Geçen yıl, kendi içimizde “Ne Yediğini Bil” platformunu daha da geliştirip yeniledik. Platform üzerinden, her ürünümüzün kaynağından başlayarak sertifikalarına kadar olan tüm detaylarını tüketicilerimize sunuyoruz. Şeffaf bilgilerle, tüketicilerimize bilinçli tercihler yapma fırsatı sunmaya devam ediyoruz. Bu konuda içerisinde bulunduğumuz ekosistemden aldığımız güveni tüketicilere sunuyoruz.
ŞEFFAFLIK PLATFORMU
Tüm şeffaflığımızla olabildiğince açık olarak tüketicilere sunuyoruz. Kendimize bu konuda güveniyor bunu iletişimize taşıyoruz. Yine bu dönemde, dijitalleşme adımlarımız sayesinde ulaştığımız büyük veri analizine dair adımlarımız, bütçemizde de verimlilik sağladı. Artık veriyi daha iyi görebildiğimiz için tüketicilerimize karşı ne zaman nerede nasıl daha görünür olabileceğimizi daha net hesaplayabiliyoruz. Bütçemizi çok daha da verimli kullanmaya ve nokta atışı denilebilecek şekilde tüketiciyle tam olması gereken anda ve yerde bir araya gelebiliyoruz.
KİŞİSEL KAMPANYALAR
Gelecek dönemde, dijitalleşme yatırımlarımızı daha da artırarak daha inovatif dijital çözümler kullanmayı, daha çevik pazarlama stratejileri geliştirmeyi ve böylece müşterilerimize daha kişiselleşmiş kampanya ve teklifler sunmayı planlıyoruz. Diğer yandan, yine dijital yatırımlarımızın desteğiyle, restoranlarımızdaki dokunmatik kiosk ekranlarını daha da geliştirip en modern hızlı restoran deneyimini müşterilerimize çok daha az bekleme süresiyle sunan öncü çalışmalar yapıyoruz. Tıkla Gelsin üzerinden kendi hedef kitlemize birebir kampanyalar yapabiliyor, beklentilerini ve tercihlerini çok daha iyi anlayabiliyoruz. Bu noktada yeni dijitalleşme adımlarımızın her geçen gün daha da artması adına çalışmalarımıza devam ediyoruz.
“HER DUYDUĞUNA İNANMA DEDİK”
Ne Yediğini Bil platformu için hazırladığımız yeni reklam kampanyasıyla dezenformasyona dikkat çekerken şeffaflık, kalite ve güven temelli iletişimi bir adım öteye taşıyoruz. TAB Gıda’nın güven ve şeffaflık platformu Ne Yediğini Bil, çağımızın en büyük sorunlarından biri olan dezenformasyona karşı güçlü bir reklam filmiyle yanıt veriyor. “Her Duyduğuna İnanma!” sloganıyla hazırlanan üç filmlik seri, TAB Gıda’nın bünyesindeki markalara dair bilgilerin şeffaf bir şekilde paylaşıldığını yaratıcı bir dille ortaya koyarken, tüketicileri bilgilerin kaynağını sorgulamaya ve doğrunun izinden gitmeye teşvik ediyor. Platform, TAB Gıda’nın güçlü ve yerli üretime dayalı ekosistemini odağına alıyor. Bu doğrultuda hazırlanan filmler; Burger King’in yüzde 100 dana etinden üretilen katkısız Whopper’ından, TAB Gıda’nın restoranlarında kullanılan yerli üretim patateslere kadar uzanan üretim ve tedarik sürecindeki şeffaflık ve kalite anlayışını eğlenceli bir dille aktarıyor. Ne Yediğini Bil platformunda sunulan içerikler, TAB Gıda bünyesindeki markaların üretim süreçlerinden ürün bileşenlerine kadar tüm detayları yalın ve anlaşılır bir şekilde gözler önüne seriyor. Tüketiciler, www.neyediginibil.com adresi üzerinden diledikleri zaman en güncel ve doğru bilgilere kolayca ulaşabiliyor.
Kampanya künyesi:
Reklamveren: Ne Yediğini Bil / TAB Gıda Marka Ekibi: Sinan Ünal, Caner Alpaslan, Aslı Tanrıverdi, Gökçe Adlım Öztırak, Mine Alara Halil, Esen Gülcan, Mikael Öznigolyan, Dilara Biber Reklam Ajansı: Village Creative Works Ajans Ekibi: İdil Dereci, Sevin Gürcüoğlu, Esra Çankaya, Ayça Peksağ, Dilek İlter Uyganlı, Tuğana Dereci Yapım Şirketi: Bi’Film Atölyesi Yönetmen: Caner Çetiner Yönetici Prodüktör: Volkan Dönmez Post Prodüksiyon: Sinefekt Müzik: Audio Kollektiv
DUYGU BADEM UYLUKÇUOĞLU I VESTEL PAZARLAMA GENEL MÜDÜRÜ
“GENÇLERE İLHAM VEREN REKLAM FİLMİ HAZIRLADIK”
“19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı için bu yıl iki gerçek hikayeden yola çıkan özel reklam filmleri hazırladık. Yeni reklam filmlerimizde sponsor olduğumuz genç sporcular Aysu Türkoğlu ve Kuzey Tunçelli’nin başarı hikayeleriyle gençliğin gücüne ve umut dolu geleceğine dikkat çekiyoruz.”
Vestel olarak 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı için bu yıl iki gerçek hikayeden yola çıkan özel reklam filmleri hazırladık. Yeni reklam filmlerimizde sponsor olduğumuz genç sporcular Aysu Türkoğlu ve Kuzey Tunçelli’nin başarı hikayeleriyle gençliğin gücüne ve umut dolu geleceğine dikkat çekiyoruz.
“VESTEL SPORA UZUN SÜREDİR DESTEK VERİYOR”
Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ‘Bütün ümidim gençliktedir’ sözüyle bizlere emanet ettiği vizyonu geleceğe taşımak en büyük ilham kaynağımız. Vestel olarak uzun yıllardır Türk sporuna ve sporcularına kesintisiz destek veriyor, gençliğin taşıdığı umut ve potansiyelin ülkemizi muasır medeniyetler seviyesinin de ötesine taşıyacağına yürekten inanıyoruz. Aysu Türkoğlu ve Kuzey Tunçelli, kendi alanlarında cesaretleri, azimleri ve kararlılıklarıyla dikkat çeken iki genç sporcu. Aysu, okyanusları aşan iradesiyle; Kuzey ise rekorlara uzanan disipliniyle, yalnızca bireysel başarı öykülerine değil, aynı zamanda Türkiye’nin gençlerine dair daha büyük bir umuda işaret ediyor.
OKYANUSLARI AŞAN CESARET
Birinci filmde, ilklere ve rekorlara adını yazdıran genç sporcu Aysu Türkoğlu’nun eşsiz mücadelesi ekrana taşınıyor. Aysu’nun hiç durmadan, tek başına, engin okyanusları geçme cesaretini sergileyen başarısını Mustafa Kemal Atatürk’ün "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur" sözleriyle buluşturduk. Filmde, genç kadınların ilham veren hikayeleriyle Atatürk’ün gençliğe olan inancını vurguladık. İkinci filmde ise henüz 17 yaşında dünya rekorları kıran genç yüzücü Kuzey Tunçelli’nin azmi ve enerjisi anlatılıyor. Kuzey’in dalga dalga yayılan enerjisi ve hiç bitmeyen azmi, Atatürk’ün “Bütün ümidim gençliktedir. Cumhuriyeti biz kurduk, onu yüceltecek ve yaşatacak sizlersiniz” sözüyle güç buluyor. Her iki film de siyah ekrana düşen “Gerçek bir hikâyeden esinlenmiştir” sözüyle başlıyor ve genç kahramanların kırmızı tonlarda işlenen görselleri eşliğinde Atatürk'ün sözleriyle bütünleşiyor.
BANU DERLEN I FUZUL PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİM MÜDÜRÜ
“YENİLİKÇİ FİNANSI REKLAM DÜNYASINA TAŞIYORUZ”
“Tasarruf finansman sektörünün öncüsü Fuzul olarak “Yeni Bir Finans” sloganıyla yayınladığımız reklam filminde, yenilenen marka kimliğimizi ve teknolojiyle harmanladığımız vizyonu gözler önüne seriyoruz. Yenilikçi finansı reklam dünyasına taşıyoruz.”
Yapay zeka teknolojisiyle hazırladığımız reklam filmiyle, Fuzul’ün yenilikçi finans anlayışını ve dijitalleşme vizyonunu en dikkat çekici biçimde vurguluyoruz. Fuzul’ün sadece bir finansal çözüm değil, gündelik yaşamın görünmez ama etkili bir parçası olduğunu bu filmle gözler önüne serdik. Türkiye’nin dört bir yanında varlığımızı hissettirirken, geleceğin finansını bugünden inşa ettiğimizi bu özel çalışmayla vurgulamaktan gurur duyuyoruz.
FİNANSTA YENİ BİR ANLAYIŞ
Fuzul’ün erişilebilir, uygun maliyetli ve kişiye özel finansman seçenekleri ‘yeni bir finans anlayışını’ temsil ediyor. Sistemimizin özünde olan tasarrufu, sadece sunduğumuz hizmetin değil, iş yapış biçimimizin de merkezinde konumlandırıyoruz. Yeni reklam filmimizi, yapay zeka teknolojileriyle hayata geçirerek aslında bu yaklaşımımızı iletişim stratejimize yansıttığımızı gözler önüne sermiş olduk. Geleneksel prodüksiyon süreçlerinin dışında kalarak minimum kaynakla maksimum etki üretmeyi başardık. Teknolojiyi akıllıca kullanmak ve verimliliği esas almak vizyonumuzun en önemli parçası.
“YAPAY ZEKA TEKNOLOJİLİ REKLAM FİLMİ HAZIRLADIK”
SEKTÖRDE İLK Tasarruf finansman sektörünün öncüsü Fuzul olarak “yeni bir finans” sloganıyla yayınladığımız reklam filminde, yenilenen marka kimliğimizi ve teknolojiyle harmanladığımız vizyonumuzu gözler önüne seriyoruz. 33 yıldır yüz binlerce kişiye ev, araç ve iş yeri finansmanı sağladık. Şimdi de sektörümüzde bir ilke imza atarak tamamı yapay zeka (AI) teknolojisiyle hazırlanan yeni reklam filmimizi yayınladık.
SİNEMATİK BAKIŞ Marka deneyimini sinematik bir bakış açısıyla gözler önüne serdiğimiz film, Fuzul’ün yenilenen logosunu, özgün müziğini, “yeni bir finans” yaklaşımını ve Türkiye’nin dört bir yanına yayılan güçlü varlığını etkileyici bir anlatımla ekranlara taşıyor.
ETKİLEYİCİ ANLATIM Serdar Erener’in liderliğindeki Alametholistic’in yaratıcı vizyonuyla hayat bulan film, teknolojiyi kreatif bakış açısıyla harmanlayarak izleyiciye ilham veren bir anlatım sunuyor. Gündelik yaşamdan sahneler eşliğinde ilerleyen filmde, farklı nesneler Fuzul’ün logosu formunda belirerek markanın hayatın her anında yer aldığını güçlü bir görsellikle anlatıyor. Bu etkileyici anlatım, Fuzul’ün her kesimden kişinin finansal yolculuğunda en doğru tercih olduğu mesajını veriyor.
Kampanya künyesi:
Reklamın Başlığı: Yeni Bir Finans Reklamveren: Fuzul Reklamveren Genel Müdürü: Sait Aytaç Reklamveren Marka Müdürü: Banu Derlen Executive Creative Director: Zeynep Oray, Ozan Özüm Özbey Creative Director: Necati Kaya Art Director: Arda Albayrak Müşteri İlişkileri: Duygu Yılmaz, Ayça Zeynep Yüksel Ajans Produksiyon Direktörü: Gülin Sarpel Yapım: Alametholistic Yönetmen: Serdar Erener Post: Sinefekt Müzik: Jingle House Vokal: Tuba Önal
BERİL ALAKOÇ I AKBANK MARKA VE İLETİŞİM BAŞKANI
“GENÇLERİN YANINDAYIZ”
“Bu yıl başladığımız kısa film atölyesine gençlerin ilgisi büyük oldu. Film yapım süreçlerinin tüm aşamalarını bu atölyede öğrenerek, kendi kısa filmlerini çektiler. Biz de aralarından seçilen 4 filmi 21. Akbank Kısa Film Festivali’nde sanatseverle buluşturmanın mutluluğunu yaşadık.”
Akbank olarak Toplum Gönüllüleri Vakfı iş birliğiyle 6 Şubat depremlerinin ardından hayata geçirdiğimiz Akbank Güzel Yarınlar Hareketi, ikinci yılında Malatya, Adıyaman, Gaziantep ve Hatay’da gençlerle buluşmaya devam ediyor. İkinci dönemde, bugüne dek kariyer eğitimlerinden sanata, teknolojiden iletişime kadar farklı alanlarda toplam 505 atölye düzenlendi ve 9 binden fazla gence ulaşıldı. Düzenlenen kısa film atölyelerinde gençlerin çektiği kısa filmler arasından seçilen 4 film ise 21. Akbank Kısa Film Festivali’nde izleyici ile buluştu. Proje kapsamında Akbank’ın gezici destek tırı, Malatya, Adıyaman, Gaziantep ve Hatay’da üniversiteli gençlere kariyer, iletişim, sanat ve teknoloji odaklı atölyeler sunarak onların eğitim ve gelişim yolculuklarına destek oluyor. Yapay Zeka (4’), İkilem (3’), Eski Eşyalar (4’) ve Son Sofra (3’) adlı filmler hem bölgeden gençlerin sesinin duyulmasında hem de toplumsal bir etki yaratılmasında rol oynadı.
KALICI DOKUNUŞLAR
Gençlerin geleceğe hazır hale gelmesi bölge ve Türkiye açısından çok önemli. Akbank Güzel Yarınlar Hareketi, gençlerin yaşamlarına anlamlı ve kalıcı dokunuşlar yapabilmenin, sürdürülebilir bir toplum için en değerli yatırım olduğuna olan inancımızın bir yansıması. 6 Şubat depremlerinin yaralarını sarmak üzere çıktığımız bu yolda, iki yıla yaklaşan bir zamanda 20 bine yakın gençle buluştuk. Gençlerimizin potansiyellerini keşfetmeleri, yeteneklerini geliştirmeleri ve güçlü bireyler olarak toplum içinde yer almaları için çalışmalarımızı üniversite kampüslerine taşıyarak etkimizi büyüttük. Akbank Sanat’ın yaratıcı atölyeleriyle sanatın iyileştirici ve dönüştürücü gücünü de sürecin bir parçası haline getirdik. Bu yıl başladığımız kısa film atölyesine gençlerin ilgisi büyük oldu. Film yapım süreçlerinin tüm aşamalarını bu atölyede öğrenerek, kendi kısa filmlerini çektiler. Biz de aralarından seçilen 4 filmi 21. Akbank Kısa Film Festivali’nde sanatseverle buluşturmanın mutluluğunu yaşadık. Gençlerimizin yaratıcı potansiyellerini ortaya çıkarmak, yeni bakış açıları kazandırmak ve geleceğe umutla bakmalarını sağlamak için yanlarında olmaya devam edeceğiz.”
“YİRMİ BİN GENÇLE BULUŞTUK”
EĞİTİM DEVAM EDİYOR İlk etapta 10 bini aşkın gence ulaşan projenin Eylül 2024’te başlayan ikinci etabında, gezici destek tırı, gençlerin yoğunlukla bulundukları üniversite kampüslerinde konumlanıyor. Yeni dönemde Malatya İnönü Üniversitesi’nde başlayan atölye ve eğitimler, Adıyaman Üniversitesi ve Gaziantep Üniversitesi’nin ardından Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi'nde devam ediyor.
ÖZEL EĞİTİM VE MENTORLUK Öğrencilere sanat ve teknoloji atölyelerinin yanı sıra finansal okuryazarlık, iletişim becerileri, kariyer planlama gibi alanlarda da özel eğitimler ve mentorluk çalışmaları sunuluyor. Projenin ikinci döneminde gerçekleşen 505 etkinlik ve atölyeye 9 binden fazla genç katıldı.
MUSTAFA KABAKÇI I ÜLKER CMO’SU
“SPOR İLETİŞİMİMİZDE ÖNEMLİ YER TUTUYOR”
“Ülker’in en ikonik ürünlerinden Çizi’nin süper kahramanı Çizimen’in hikayesinin ikinci perdesinde Osimhen’le buluşmasını spor mirasımız için tamamlayıcı görüyoruz. Osimhen’i ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturduk. Spor, iletişimimizde önemli yer tutuyor.”
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker olarak Çizi markasının süper kahramanı Çizimen ile yıldız futbolcu Victor Osimhen’i reklam filminin ardından bu kez sahnede bir araya getirdik. Ülker’in en ikonik ürünlerinden Çizi’nin süper kahramanı Çizimen’in Osimhen’le buluşmasını, sahip olduğumuz spor mirasımız için tamamlayıcı olarak görüyoruz. Ülker’in ikonik markası Çizi’nin açlık yatıştırma kahramanı Çizimen, tüm futbolseverlerin hayranlığını kazanan ve reklam filminde birlikte oynadıkları dünyaca ünlü futbolcu Victor Osimhen’le bu kez sahnede bir araya geldi.
ZİHİNLERDE YER EDEN İLETİŞİM
Türkiye’de tuzlu bisküvi kategorisinde Ülker’in ikonik markalarından Çizi, senelerdir ‘Atıştır, açlığını yatıştır!’ iletişimiyle zihinlerde yer ediniyor. Acıkınca akla gelen ilk marka Çizi’nin son kampanyası için yarattığımız, ani açlık anlarının kurtarıcısı Çizimen isimli süper kahraman karakteri çok sevilince biz de Çizimen’i futbolun çok sevilen bir ismiyle buluşturmayı düşündük. Pazarlama iletişimimizde spor her zaman önemli bir yer tuttu. Geçmişte sporcularımızla çektiğimiz reklam filmleri hala hafızalarda. Bugün de Osimhen ve Çizimen’in yer aldığı reklam filmimizin de geçmiş yıllarda yayınladığımız reklamlarımız kadar ilgi görmesi bize mutluluk veriyor.
CANAN DEMİR I TATİLSEPETİ PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
“SORUMLU TURİST FARKINDALIĞI KAZANDIRACAĞIZ”
“Türkiye’nin en geniş envantere sahip online seyahat platformu olarak sürdürülebilir turizmde önemli bir misyon üstlendik. Koruyarak Keşfet projesi ile bu değerlerimizi korumayı ve turizmin geleceğine katkı sağlamayı hedefliyoruz. Projemiz tatilde ülkemizi her karışıyla gezip keşfetmek isteyenlere, sorumlu turist farkındalığı kazandırmayı amaçlıyor.”
'Ülkemiz coğrafyası, doğası, tarihi ve kültürüyle dünya turizmi açısından eşsiz bir değer. ‘Koruyarak Keşfet’ projesi ile bu değerlerimizi korumayı ve turizmin geleceğine katkı sağlamayı hedefliyoruz. Projemiz tatilde ülkemizi her karışıyla gezip keşfetmek isteyenlere, sorumlu turist farkındalığı kazandırmayı amaçlıyor. Akdeniz havzası ve denizlerin korunması alanında uzun yıllardır çalışmalar yapan Akdeniz Koruma Derneği’nin uzman ve danışman kadrosu iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz bu projede misafirlerimize tatile çıkmadan önce, tatil sırasında ve sonrasında bilgilendirici içeriklerle rehberlik edeceğiz. Koruyarak keşfederek, gelecek nesillere miras bırakarak turizme taze ve sürdürülebilir bir soluk ve motivasyon getirmeyi diliyoruz.
ANLAMLI PROJE
Türkiye’nin en geniş envantere sahip online seyahat platformu olarak sürdürülebilir turizmde önemli bir misyon üstlendik. Türkiye’nin eşsiz doğal ve kültürel mirasını koruyarak keşfedilmesine destek olmak için Akdeniz Koruma Derneği iş birliğiyle Koruyarak Keşfet projesini hayata geçiriyoruz. Ülkemizin eşsiz doğasının ve kültürel mirasının korunarak keşfedilmesini hedefleyen “Koruyarak Keşfet” farkındalık projesi ile tatilciler sorumlu turist bilinci kazandırılarak ekosisteme duyarlı davranmaları ve bölgenin değerlerini korumaları konusunda bilinçlendirilecek; yerli ve yabancı turistin sürdürülebilir tatil deneyimleri yaşamasına rehberlik edilecek.
TURİZMDE DOĞAYI KORUYAN İŞ BİRLİĞİ
HEDEF FARKINDALIK Ülkemizde 10 yılı aşkın süredir deniz koruma alanında çalışmalar yürüten Akdeniz Koruma Derneği'nin bilim temelli çalışmaları ve Tatilsepeti.com’un geniş kitlelere ulaşan güvenilir turizm platformu olması sayesinde, koruma ve kullanım dengesinin temel alındığı farkındalık çalışmaları daha geniş kitlelere ulaştırılacak. Tatilsepeti.com web sitesinde, e-bülten aboneliğinde ve sosyal medya hesaplarında yapacağımız iletişimlerle tatilcilerin sorumlu turist olması hedeflenecek ve sürdürülebilir turizmin gelişmesine katkı sağlanacak.
GELECEK NESİLLER İÇİN Dünyada biyolojik çeşitlilik ve kültürel zenginlik açısından öne çıkan Akdeniz Havzası’nın öncelikli olarak korunmasını, doğal ve kültürel mirasımızın geleceğe taşınmasını hedefleyen iş birliğiyle tatilciler hem tatil yapacak hem koruma bilinciyle hareket edecekler. Sulak alanlar ve denizel ekosistemlerin önemini öğrenirken; Akdeniz keşiş foku, deniz çayırları gibi nesli tehlike altında olan türlerin farkına varacak, kıyılarımızın biyolojik zenginlikleriyle tanışacaklar. Tarihi Karia Yolu gibi doğal ve kültürel değerlerimizin izini sürerken gelecek nesiller için de yaşanabilir bir doğa bırakmanın mümkün olduğuna dair farkındalık kazanacaklar.