CMO’nun mobil stratejisi

DOĞTAŞ MARKA VE ÜRÜN DİREKTÖRÜ ÇAĞRI ÖZTÜRK, “MOBİL STRATEJİMİZ VERİYLE ŞEKİLLENİYOR” DİYOR. MİGROS ONE CMO’SU SÜREYYA BAYRAKTAROĞLU, ÇALIŞMALARINA YAPAY ZEKANIN REHBERLİK ETTİĞİNİ ANLATIYOR. REPIE PORTFÖY PAZARLAMA VE KURUMSAL İLETİŞİM GENEL MÜDÜR YARDIMCISI ASLI ÖZTÜRK, “DİJİTALDE GÜÇ, GELENEKSELDE GÜVEN” DİYOR. SİGORTAM.NET CMO’SU SELEN YIĞIN, ÖNCELİKLERİNİN HIZ OLDUĞUNU AÇIKLIYOR. MEDIAMARKT TÜRKİYE PAZARLAMA, KURUMSAL İLETİŞİM VE E-TİCARET DİREKTÖRÜ TOLGA UNVAN, “YAPAY ZEKA TEKNOLOJİMİZDEN DOLAYI HEYECANLIYIZ” DERKEN BARILLA TÜRKİYE PAZARLAMA DİREKTÖRÜ SELCEN TOKGÖZ ÖZKAN, “TÜKETİCİYE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ İÇERİKLE ULAŞIYORUZ” DİYE ANLATIYOR. YATAŞ BEDDING PAZARLAMA DİREKTÖRÜ SELMİN GÜNDOĞDU İSE “PAZARDA DEVRİM YARATACAĞIZ” DİYOR.

GÜVEN BORÇA I g.borca@businesslife.com.tr

PAZARLAMA SİL BAŞTAN!

Eskiden bizi iyi tanıyan ve takip eden mahalle bakkalı ne alacağımızı bilir ve yönlendirir, bize özel indirimler yapar, aldıklarımızın bedelini deftere yazardı. Sonra kitlesel iletişim ve süpermarketler gelişti. Akşam televizyon reklamında gördüğümüz markaları markete gidip sorgulamadan alır olduk. Bizi tanıyan, bize özel kampanyalar yapan satıcılar pek kalmadı. Günümüzdeyse mobilde neler yaptığımız, ilgi alanlarımız, tercihlerimiz yakından takip ediliyor. Yapay zeka ve CRM desteğiyle bize özel ürünler ve kampanyalar sunuluyor, aldığımız ürünlerin bedelini de zamana yayarak ödüyoruz. Başa mı döndük?

 

SELMİN GÜNDOĞDU I YATAŞ BEDDING PAZARLAMA DİREKTÖRÜ

“PAZARDA DEVRİM YARATACAĞIZ”

“2025 yılında yenilikçi ürünlerimiz, teknolojik ve global gelişmeleri yakından takip ettiğimiz ve müşteri ihtiyacına yönelik şekillenen tasarımlarımız, pazarlama, sosyal sorumluluk ve müşteri deneyimi alanındaki etkili çalışmalarımızla sektörümüzde fark yaratmayı hedefliyoruz. Teknolojik alt yapımızla, pazarda devrim yaratacak yeni ürünlerimizi müşterilerimizle buluşturacağız.”

Yataş Grup olarak yenilikçi, ulaşılabilir ürünlerimiz ve hizmet çözümlerimizle benzersiz bir müşteri deneyimi yaratarak, bulunduğumuz tüm pazarlarda ilk 3 şirketten biri olma vizyonumuzla ilerliyoruz. Yaşam alanlarına yüksek değer katmayı amaçladığımız yolculuğumuzda Yataş Bedding markamızla uyku öncesi hazırlığından uyuma ve uyanma sonrasına kadar tüm uyku yolculuğunu kapsayan mağaza konseptiyle müşterilerimize mükemmel Yataş uykusunu sunmaya odaklanıyoruz.

“BÜTÜNSEL BİR DÜNYA SUNUYORUZ”

İyi uyku deneyimini geliştirmeye yönelik uçtan uca çözümler ve deneyimler sunan uyku dünyası markası olarak pazar çeşitliliğini artıracak yenilikçi ürünler ve yeni mağazacılık konseptimizle sektörümüze öncülük ediyoruz. Güçlendirdiğimiz tekstil koleksiyonumuz ve tamamlayıcı ürünlerimizle sadece yatak, baza, başlık değil yeni doğandan yetişinkine ve hatta ileri yaşa ait ihtiyaçları karşılayan çeşitlilikte bütünsel bir uyku dünyası sunuyoruz. Ayrıca oda kokuları, mumlar, derin uyku yastık spreyleri, dolap içi kokuları, uyku gözlükleri, terlikler gibi uyku öncesi, esnası ve uyanma anında ihtiyaç olabilecek tüm ürünler de yine Yataş Bedding uyku dünyasında bulunuyor. 2025 yılında yenilikçi ürünlerimiz, teknolojik ve global gelişmeleri yakından takip ettiğimiz ve müşteri ihtiyacına yönelik şekillenen tasarımlarımız, pazarlama, sosyal sorumluluk ve müşteri deneyimi alanındaki etkili çalışmalarımızla sektörümüzde fark yaratmayı hedefliyoruz. Teknolojik alt yapımızla, pazarda devrim yaratacak yeni ürünlerimizi müşterilerimizle buluşturacağız.

YENİ MAĞAZA PLANI

YENİ KONSEPT Yurt içinde mağazalarımız ve satış noktalarımızla birlikte 600’ün üzerinde noktada müşterilerimize hizmet veriyoruz. Yurt içinde bulunan 357 Yataş Bedding mağazamızın 40’ı bizim işletmemizde. Şu anda yurt içinde uyku ekosistemini uçtan uca sahiplendiğimiz 26 yeni konsept mağazayla hizmet veriyoruz. Yılın sonuna kadar 60 yeni Yataş Bedding mağazası açmayı hedefliyoruz.

YURT DIŞI PLANI Yurt dışındaysa Yataş Bedding olarak 34 mağaza ve 46 corner mağazası ile toplam 80 satış noktasında ürünlerimizi müşterilerimizle buluşturuyoruz. Yurt dışında da yeni mağaza konseptimizle yaygınlaşacağız. Irak ve Azerbaycan’da yeni konsept mağazalarımızı açtık. Türkiye’de ve dünyada benzeri olmayan tekstil, yatak, baza ürünlerini aynı mağaza içerisinde sunabilen uzman bir uyku markası olarak kendimizi konumlandırmak istiyoruz. Kendimizi tanıtmak, müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel, doğru ürünleri sunmak amacındayız.

 

SELCEN TOKGÖZ ÖZKAN I BARILLA TÜRKİYE PAZARLAMA DİREKTÖRÜ

“DÖNÜŞÜM SÜRECİNDEYİZ”

“Türkiye’de tüketicilerin günden güne daha hassas seçimler yaptığını görüyoruz, bu sebeple yarattığımız marka hikayeleri ile akılda kalıcılık, fark yaratma ve satın alma noktalarında fark edilir olma. Kısacası neden sizin markanızı satın aldığını en az sizin kadar iyi bilen ve sizden daha iyi tanımlayan bir tüketici kitleniz olmalı.

Rekabetçi bir ortamda markalarımızın amaç ve değer kümesini doğru stratejiyle evirdiğimiz bir dönüşüm sürecindeyiz. 2024’de Kantar araştırma şirketinin her yıl yapmış olduğu marka sağlığı araştırmasında, Barilla ile makarna kategorisinin ilk ikonik markası olduk. Filiz markamızda ise Türkiye’nin ilk coğrafi işaretli Mardin bulgurunu ulusal pazarda portfoyüne katan marka olarak Türk mutfağını sahiplenen ilk makarna markası olduk. Tüm bunların neticesinde her iki markamızda da artırmış olduğumuz hane penetrasyonuyla artık daha çok evde var olmayı başardığımız bir yılı geride bıraktık.

“TÜKETİCİYE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ İÇERİKLE ULAŞIYORUZ”

Tüketicilere daha sık ve daha çok kanaldan ulaşmak yerine, anlamlı bir mesajla, gerçekçi duygusal ve fonksiyonel faydalarla ve kişiselleştirilmiş içeriklerle ulaşıyoruz. Türkiye’de tüketicilerin günden güne daha hassas seçimler yaptığını görüyoruz. Bu sebeple yarattığımız marka hikayeleriyle akılda kalıcılık, fark yaratma ve satın alma noktalarında fark edilir olmaya çalışıyoruz. Kısacası neden sizin markanızı satın aldığını en az sizin kadar iyi bilen ve sizi sizden daha iyi tanımlayan bir tüketici kitleniz olmalı.

“DEĞER YARATARAK AYRIŞIYORUZ”

SORUMLU ÜRETİM Bilinçli tüketimi, sorumlu üretim ve tüketim ilkesiyle mevsimselliği, Türk mutfağını ve yerelin önemini sahipleniyoruz. Kişiselleştirilmiş içerikleri artırarak daha sade, minimalist plan ve tasarımlarla tüketici karşısına çıkıyoruz.

BİLİNÇLİ TÜKETİM Yerel ürünleri ve bilinçli tüketimi desteklemek ve gözetmek, buna uygun kurduğumuz marka ekosistemimizi iş ortaklarımızla beraber beslemeye devam etmek en büyük arzumuz.

“TRENDLERİ İZLİYORUZ” Günümüzde mutfakta en büyük ihtiyaç sağlıklı gıdaya erişim ve pratiklik, değişen dinamiklere uygun ürün inovasyon ve iletişim trendlerini takip ediyoruz. Tüm bunları yaptığımızda, makarna gibi rekabetçi bir kategoride değer yaratan ve ayrışan bir marka olmaya devam edebileceğimize inanıyorum.

 

TOLGA UNVAN I MEDIAMARKT TÜRKİYE PAZARLAMA, KURUMSAL İLETİŞİM VE E-TİCARET DİREKTÖRÜ

“YAPAY ZEKA TEKNOLOJİMİZDEN DOLAYI HEYECANLIYIZ”

“Yapay zeka uygulamalarını online alışveriş deneyimine entegre ederek müşteri deneyimini daha kişisel ve kusursuz hale getirmek son 2 yıldır bizim de öncelikli hedeflerimizden biri. Deneyim şampiyonluğu vizyonumuzda yeni bir kilometre taşı olan yapay zekamız Sandy’yi Türkiye’de de sistemlerimize entegre ederek yapa zeka teknolojilerini çalışanlarımızın kullanımına sunmaktan dolayı heyecanlıyız.”

Yapay zeka uygulamalarını online alışveriş deneyimine entegre ederek müşteri deneyimini daha kişisel ve kusursuz hale getirmek son iki yıldır öncelikli hedeflerimizden biri. Günlük görevleri optimize etmek, ekibin işinin kolaylaştırarak yaratıcılığını artırmak ve güvenli bir kullanıcı deneyimi sunmak amacıyla üretken yapay zekaya (AI) dayalı kendi dijital aracımızı geliştirdik. MediaMarkt çalışanlarına özel olan Sandy, ocak ayı itibarıyla MediaMarkt Türkiye’de de devreye alındı.

“DÖNÜM NOKTAMIZ OLACAK”

Sandy, MediaMarktSaturn'ün yapay zeka proje grubuyla iş birliği içinde İletişim Merkezi Yapay Zekâ ekibi tarafından geliştirildi. Kullanıcıların kod bilgisi gerektiren sorgular yapmak yerine günlük konuşma dilini kullanarak analitik platformlarda soru sormalarını sağlayan doğal dil sorgularına (NLQ) yanıt vererek metin ve görüntü üretebilmesinin yanı sıra kod yazma desteği de sağlıyor. Bu sayede birçok görev daha verimli ve hızlı bir şekilde yerine getirilebiliyor ve daha üst düzey stratejik konulara odaklanmak için daha fazla zaman kazanılıyor. Sandy'nin geliştirilme sürecinde veri koruma ve güvenliğe de büyük önem verildi. Bu yeni üretici yapay zeka asistanının en önemli özelliklerinden biri de MediaMarkt çalışanlarının günlük işlerini şirket ağları içinde güvenli bir şekilde yapabilmesi. Bu sayede hassas bilgilerin korunması hedefleniyor. Kullanımı çok basit olacak şekilde tasarlanan yeni araç, başlangıçta OpenAI'nin GPT 3.0 ve 4 modelleri ve Google'ın Palm2 modelleri gibi büyük dil modelleri ile Stable Diffusion, Dall-e gibi görüntü üretim programlarından yararlandı. Son dönemde de Sandy’ye Llama3 ve Gemini Pro'nun en son modelleri entegre edildi. Sandy'nin entegrasyonuyla dijital dönüşüm yolculuğumuzda dönüm noktası niteliğinde önemli bir adım daha attık.

“KADINLAR DİJİTAL ALIŞVERİŞTE DE ETKİLİ”

DİJİTALLEŞME Kadınların en çok tercih ettiği marka unvanını kazandık. Bunda da dijitalleşme etkisi var. Araştırma; dijitalleşmeye önem veren gerek sosyal sorumluluk projeleri gerekse hayata geçirdiği kampanyalarla kadınlara dokunan markaların kadınlar arasında daha çok güven algısı oluşturduğunu ve tercih edildiğini gösteriyor. MediaMarkt Türkiye olarak sektörümüzde kadınların bir numaralı marka tercihi olmak bizim için gurur verici.

“DOĞRU YOLDAYIZ” Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak ve onlara unutulmaz bir alışveriş deneyimi sunmak için gösterdiğimiz çabanın özellikle kadınlar tarafından takdir edilmesi, doğru yolda olduğumuzun en büyük göstergesi. Kadınların tercih ettiği ilk marka olmak sektörümüze getirdiğimiz yenilikçi yaklaşımın ve dijitalleşmeye yaptığımız yatırımların da karşılıksız kalmadığını gösteriyor ve bizi mutlu ediyor.

 

ASLI ÖZTÜRK I REPIE PORTFÖY PAZARLAMA VE KURUMSAL İLETİŞİM GENEL MÜDÜR YARDIMCISI

“DİJİTALDE GÜÇ GELENEKSELDE GÜVEN”

“Gündelik hayatta temel bilgi kaynağının dijital kanallar olması, ürün ve hizmet bağımsız olarak dijitali pazarlamayı zirveye taşıdı. RePie Portföy olarak finans gibi düzenleyici otorite tarafından pazarlama çerçevesi oldukça belirli bir hatta faaliyet gösteriyoruz. Dijital pazarlama araçlarının gücünü kullanırken bir yandan da geleneksel medyada güven inşa etmeye odaklanıyoruz.”

Yapılan araştırmalardan biliyoruz ki, yatırımcıların neredeyse yarısı yatırım kararlarında sosyal medyayı başlıca bilgi kaynaklarından biri olarak kullanıyor. Özellikle 18-34 yaş arası gençlerde bu oran yüzde 61,77’ye çıkarken 65 yaş ve üzeri yatırımcılardaysa yüzde 21,73 seviyelerinde. Bununla birlikte geleneksel kitlesel medya, yatırım kararı alma sürecinde ortalama yüzde 72 gibi bir ağırlığa sahip. Bu veriler bizi geleneksel ve dijital kanallar arasında dengeli çok kanallı hibrit yaklaşımı benimsemeye yönlendirdi. Gündelik hayatta temel bilgi kaynağının dijital kanallar olması, ürün ve hizmet bağımsız olarak dijitali pazarlamada zirveye taşıdı. RePie Portföy olarak finans gibi düzenleyici otorite tarafından pazarlama çerçevesi oldukça belirli bir hatta faaliyet gösteriyoruz. Dijital pazarlama araçlarının gücünü kullanırken bir yandan da güven inşa etmeye odaklanmamız gerekiyor.

“GELENEKSEL MEDYANIN GÜVEN YARATMA GÜCÜ VAR”

Sunduğumuz finansal ürünlerin avantajlarını somutlaştırarak kurguladığımız dijital içeriklerimizi, kullandığımız kanalın yapısına göre özelleştirerek hedef kitlemize en etkin şekilde ulaşma yaklaşımıyla hareket ediyoruz. Potansiyel ve mevcut yatırımcılarımıza yönelik olarak ansiklopedik içerikler üreterek finansal okuryazarlıklarını ve sunduğumuz ürünler konusundaki bilgi ve farkındalıklarını artırmayı hedefledik. Bu şekilde oluşturduğumuz temelin üzerine sunduğumuz yatırım fırsatlarının avantajlarına odaklanan video, haber ve raporlarla güçlü bir yapı inşa ettik. Bu içerikleri kendi sosyal medya kanallarımızda kullanmanın ötesine geçtik.

“YENİDEN KURGULUYORUZ”

FONLARA DİJİTAL ERİŞİM 2024’te lider olduğumuz alternatif yatırım fonları kategorisini kökünden etkileyen bir gelişme yaşandı. Fonlara erişim ilk kez olarak dijitale taşındı. Türkiye’de ve kapsam bakımından dünyada da bir ilk olan Fonmap mobil uygulaması üzerinden, herhangi yazılı bir evrak işlemi olmaksızın fon almak mümkün hale geldi. Uygulamanın pay devri özelliği sayesinde alternatif yatırım fonlarında likidite arttı. Henüz süresi dolmamış fonların başka yatırımcılara dijital olarak devredilebilmesinin bu kategoride derinliği de artıracağına inanıyoruz.

TEK NOKTADAN YÖNETİM RePie Portföy olarak biz tüm fonlarımızla Fonmap’te yer alıyoruz. Fonlarımıza dair video ve analiz gibi dijital içeriklerle yatırımcıların yatırım kararlarında onlara şeffaf bilgi sağlıyoruz. Yatırımcılarımıza sunduğumuz hizmeti dijital olarak ileri taşıma yaklaşımımızla onlara Fonmap ile portföylerini dijital olarak tek bir noktadan kolayca yönetebileceklerini anlatıyoruz.

 

ÇAĞRI ÖZTÜRK I DOĞTAŞ MARKA VE ÜRÜN DİREKTÖRÜ

“MOBİL STRATEJİMİZ VERİYLE ŞEKİLLENİYOR”

“Veriler sayesinde, mobil pazarlama stratejimizi sürekli optimize ediyor ve kullanıcıların taleplerine daha uygun içerikler sunuyoruz. İlgi çekici içerik üretmek, tüketici ihtiyaçlarına çözüm sunmak mobil pazarlama stratejimizin temelini oluşturuyor.”

Günümüz teknoloji çağında hem bugünün hem geleceğin müşteri deneyimini şekillendirirken mobilin gücünden çeşitli kanallarda yararlanıyoruz. Dünyanın her yerinde olduğu gibi biz de marka ve kullanıcı dinamiğinin etkisine, hız, zaman ve kolaylık sağladığına inanıyoruz. YouTube, Instagram, Facebook, X gibi sosyal medya kanallarını hem markamızı tanıttığımız hem doğrudan müşterilerimizle iletişime geçtiğimiz güçlü kanallar olarak görüyoruz. Ürünlerimizi, kampanyalarımızı, video içerikleri, görsel paylaşımları yaparak duyurabiliyor, istek ve taleplere anında cevap verebiliyoruz.

ÖZEL TEKLİFLER

Doğtaş müşterilerimize özel teklifler sunarak onların ilgisini daha etkin hale getiriyoruz. Kullanıcı davranışlarını analiz ederek kullanıcıların ilgi alanlarına göre önerilerde bulunuyor, bulundukları şehir veya ilçelerdeki fiziksel mağazalarımızda geçerli kampanyaları konum bazlı duyurabiliyoruz. Ayrıca taleplere zaman kaybetmeden çözüm üretebilmek ve hızlı geri dönüş sağlayabilmek bizim için çok önemli. Mobil kullanıcılarımıza mağaza gezmeye gerek kalmadan hızlı bir şekilde ürünleri inceleyip satın alma imkanı tanıyoruz. Mobil uygulamamız ve web sitemiz üzerinden kolayca ürün karşılaştırma, ödeme yapma ve sipariş takibi gibi işlemleri hızlıca gerçekleştirebiliyorlar. SMS bildirimlerimizle müşteriyle sürekli ve kesintisiz iletişim kuruyoruz. Hayata geçirdiğimiz VR teknolojisi de önemsediğimiz bir konu. VR teknolojisi sayesinde mobilya alışverişi yapan müşterilerimiz, seçtikleri mobilyaların evlerinde nasıl duracağını deneyimleyebiliyor. Geçmiş alışverişleri ve davranış analizleriyle bağlantılı önerilerde bulunarak kişisel alışveriş deneyimlerini zenginleştiriyoruz.

“HER ZAMAN DAHA İYİ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ HEDEFLİYORUZ”

MÜŞTERİ ODAKLI Mobil pazarlama stratejilerimizi müşteri odaklı, yenilikçi ve sürekli gelişen bir anlayışla şekillendiriyoruz. Hem marka güvenilirliğini pekiştirmeyi hem müşterilerimize daha hızlı, erişilebilir ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmayı başarmaya devam ediyoruz.

ÇEVRE BİLİNÇLİ TÜKETİCİ Doğtaş olarak teknolojiyi ve müşteri beklentilerini bir araya getirerek her zaman daha iyi bir alışveriş deneyimi için çalışmaya devam ediyoruz. Sürdürülebilirlik ve çevre dostu üretim süreçlerine yatırım yaparak çevre bilincine sahip tüketiciler için değer yaratmayı hedefliyoruz.

 

SELEN YIĞIN I SİGORTAM.NET CMO’SU

“ÖNCELİĞİMİZ HIZLI ÇÖZÜM”

“Müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlamak, onlara en doğru çözümleri en hızlı şekilde sunmak bizim için her zaman öncelikli. Ürün çeşitliliğimiz, kampanyalarımız, teknolojik altyapımız ve hizmet kalitemizi sürekli geliştirerek müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz.”

Sigortam.net olarak sektördeki öncülüğümüzü her zaman yeniliklerle pekiştiriyoruz. Hayata geçirdiğimiz yapay zeka destekli sistemle müşterilerimiz için anlaşmalı olduğumuz 20’yi aşkın sigorta şirketinin poliçe tekliflerini sıralıyoruz. Seçenekler arasında yer alan üç farklı poliçe alternatifini de kapsamlı bir karşılaştırmayla “düşük fiyatlı”, “geniş kapsamlı” ve “fiyat-performans dengesi açısından önerilen” kategorileri altında öne çıkarıyoruz. Üstelik bu seçeneklerin en önemli teminatlarına da ayrıca dikkat çekiyoruz. Bu hizmet modelimiz, müşterilerimizin sigorta tercihlerinde daha bilinçli kararlar almalarına olanak tanıyor.

“LİDERLİĞİMİZİ KANITLADIK”

2024 yılında 10 milyonuncu müşterimize ulaşarak sektördeki liderliğimizi bir kez daha kanıtladık. Bu önemli kilometre taşı, müşteri güveni ve memnuniyetine verdiğimiz önemin bir göstergesi oldu. Her bir müşterimizin hayatını kolaylaştırmak ve sigortacılığı daha erişilebilir kılmak önümüzdeki dönemde de en önemli önceliğimiz olmaya devam edecek. Mobil ve dijital pazarlamayı oldukça etkin kullanıyoruz. Sosyal medyada insanlar daha fazla vakit geçiriyor biz de bu mecralarda hem bilgilendirici içerikleri üretiyoruz hem influencer iş birlikleri gerçekleştiriyoruz.

“MÜŞTERİYE DİJİTAL PAZARLAMAYLA ULAŞIYORUZ”

Dijital pazarlamayla müşteriye ulaşıyoruz. Müşteriye uygun teklifleri mobille iletip anlık kampanya bildirimleri iletiyoruz. Web sitemizin mobil uyumlu olması en önemli adımlarımızdan biri, ara yüzün sade ve kolay anlaşılır olması şart. Müşterilerin kolaylıkla teminatları görüntüleme ve seçme imkanı olmalı.

2025’TE ÖNCELİKLERİM

MÜŞTERİ ODAKLILIK Müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlamak onlara en doğru çözümleri en hızlı şekilde sunmak bizim için her zaman öncelikli. Ürün çeşitliliğimiz, kampanyalarımız, teknolojik altyapımız ve hizmet kalitemizi sürekli geliştirerek müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz. Müşterilerimizin beklentilerini anlamak ve bu beklentilerin ötesine geçmek için kullanıcı deneyimini sürekli olarak iyileştireceğiz. Müşteri memnuniyetini odağımıza alarak sigortacılığı güven veren bir yolculuğa dönüştürmeye devam edeceğiz

ANLAŞILIR OLMAK Sigorta herkesin ihtiyacı olan bir güvence ancak çoğu zaman karmaşık bulunuyor. Kullanıcı dostu platformlarımız ve şeffaf iletişimimizle sigortacılığı herkes için kolay, anlaşılır ve erişilebilir hale getiriyoruz. Toplumda sigortanın önemine dair farkındalığı artırmak ve sigortayı lüks bir tercih değil, herkes için bir güvence olarak konumlandırmak bizim için kritik bir öncelik.

 

SÜREYYA BAYRAKTAROĞLU I MİGROS ONE CMO’SU

“YAPAY ZEKA REHBERLİK EDİYOR”

“Bugün kişiselleştirme ve yapay zeka destekli çözümlerimizle yapılan işlemlerin toplam satıştan aldığı pay yüzde 20 seviyesinde ve her geçen gün artıyor. Yapay zeka destekli, kişiselleştirilmiş akıllı yaşam asistanımız MAYA, müşterilerimize hem alışverişlerinde hem daha iyi yaşamaları için rehberlik ediyor.”

Migros One, kullanıcıyı merkeze alan, teknoloji ve veriyi kullanarak çeşitlendirilmiş hizmet sunan, entegre ve özgün bir model. Migros'un sunduğu tüm dijital hizmetler yani Migros Sanal Market, hızlı teslimatta Migros Hemen, 7/24 sipariş restoran ağıyla Migros Yemek, ayrıcalıklı ürün portföyüyle Macroonline, eve teslim doğal lezzetleriyle Tazedirekt, kişisel bakımda Mion ve gıda dışıyla elektronik ve beyaz eşyada Migros Ekstra, Migros One çatısı altında yer alıyor. Bu entegrasyonda amacımız tüm hizmetlerimize herkesin her yerden hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilmesi.

“DENEYİMİ ENTEGRE SİSTEMLE DESTEKLİYORUZ”

Bu deneyimi entegre ekosistemimizin gücünü kullanan ve birbirlerini tamamlayan tüm unsurlarla destekliyoruz. Örneğin, dijital cüzdan altyapımız MoneyPay'le tüm bu kanallardan alışverişi kolaylıkla tamamlanabilir hale getirdik. Yine, 23 milyonu aşkın aktif üyesi bulunan Money sadakat programımız bize müşterilerimizin hem offline hem online kanallardaki geçmiş alışverişleri, beslenme tercihleri gibi kıymetli veriler sunuyor. Biz de ekosistemimizin entegre unsurlarını yapay zeka destekli algoritmalarla güçlendiriyor, hiper kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi sunuyoruz. Dinamik ve bireysel ihtiyaçlara odaklanan kampanyalar, ‘Hazır Sepet’ gibi öneriler, kişiselleştirilmiş arama sonuçları gibi çözümler oluşturuyoruz. Bugün kişiselleştirme ve yapay zeka destekli çözümlerimizle yapılan işlemlerin toplam satıştan aldığı pay yüzde 20 seviyesinde ve her geçen gün artıyor.

ALIŞVERİŞTE YENİ DÖNEM

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ASİSTAN Yine yakın zamanda hayata geçirdiğimiz yapay zeka destekli, kişiselleştirilmiş akıllı yaşam asistanımız MAYA, müşterilerimize hem alışverişlerinde hem daha iyi yaşamaları için rehberlik ediyor. MAYA, kullanıcılarımıza algoritmalarından beslenerek, yemek, kişisel bakım, ev bakımı, çocuk bakımı gibi yaşamın tüm alanlarında kişiselleştirilmiş ve yaşam tarzlarına uygun çözümler sunuyor. Vegan, vejetaryen ve organik beslenmeye uygun pratik önerilerde bulunuyor.

MAYA İLE EKSİKSİZ SEPET Kullanıcıların uygulama içindeki deneyimlerini öğrenerek ihtiyaç duydukları anda devreye giren MAYA, her türlü ihtiyacın uygulamadan çıkmadan karşılanmasına olanak tanıyor. Müşterilerimiz beslenme kategorisindeki “ne pişirsem?” sekmesiyle yemek tarifine yapay zeka desteğiyle ulaşıp sağlıklı ve lezzetli tarifler için ihtiyaçları olan ürünleri tek tuşla sepetlerine ekleyebiliyor.

BUSINESS LIFE